Arama Kutusu

Gratis TheBalm - Bee Beauty Alışverişim

Gratis TheBalm - Bee Beauty Alışverişim

gratis-thebalm-bee-beauty-alisverisim
Gratis TheBalm - Bee Beauty Alışverişim


gratis-thebalm-bee-beauty-alisverisim
Gratis TheBalm - Bee Beauty Alışverişim

Geçen hafta, Gratis 'te The Balm ürünlerinde indirim vardı, Hazır Ankara'dayken bunu kaçırmak istemedim. Bir de orda denememe izin verdikleri kremlere vurulduğum için, onları da aldım.



TheBalm sevdam giderek artıyor. Aydınlatıcısını almayı düşünüyordum zaten ama "Oh So Bright" kofresini almak daha işime geldi. Aynı şekilde oje setini de hep kullanacağım renklerden oluştuğunu görünce aldım. Ve alırken fark ettim ki, son adetini almışım. Görevli hanım kızımız da, ojelerin su gibi gittiğini söyledi. Ojelerin yazısını daha sonra yapmak üzere erteliyorum ancak ojelerin yapısı muh-te-şem! Çok çok sevdim, oje haremime yeni katıldıkları için, aldığım günden beri sürekli onları kullanıyorum.




11 yorum:

  1. ben de alllığını kullanıyorum çok güzel BALm

    YanıtlaSil
  2. niye bizim de gratisimiz yok :s bayıldım aldıklarına,ozellıkle kofredekılere :) guzel gunlerde kullan canım. Bu arada bende de betty lou var ama sıra gelmıyor,vakıt olmuyor,duruyor oyle :)

    YanıtlaSil
  3. Euphoric, henüz allığım yok thebalm'dan, aslında niyetim vardı almaya da allıklara ilgim az galiba :(

    Gamze, bizde de gratis yok, Ankara'ya gidişlerimde yararlanabiliyorum, yani sendenim :) Teşekkür ederim, sen de aldığını güzel günlerde kullan :D

    YanıtlaSil
  4. süper bi alışveriş ojelere bi gratise dalgıdığımda bakayım:)
    ben allık hastasıyımdır:) allık candır;)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba indirim %kacti acaba:)

    YanıtlaSil
  6. Yıldız, mutlaka ojelere bakın derim, sandığımdan iyi çıkmaları beni şaşırttı :) Allık yeni yeni sevip kullanıyorum, nedense pek aram olmuyor :)

    AlışverişDellysi, indirim %20 idi yanılmıyorsam ve aldığım tüm ürünlerde geçerliydi, hala devam edip etmediğinden bihaberim yalnız :)

    YanıtlaSil
  7. svegıyleeeeee kullannnnnnnnnnnnnn kremlerrr suer kokuıdur emınım

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim :) Evet kremler nefis kokulu.

    YanıtlaSil
  9. Ah ne zamandır kozmetik alışverişine çıkmam gerekiyor erteliyordum sanırım gratiseyolum düşüecek bu yazıdan sonra:)

    YanıtlaSil
  10. Güle güle kullan aldıklarını. The Balmda en çok allıklar ve pudralar ilgimi çekiyor. Ojelerin rengi harikaymış :)

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil