Arama Kutusu

Flormar Ojeler


Flormar kioskuna denk gelip aldığım ojelerden en çok SuperMatte serisine ait olanları sevdim. Bana kalırsa, Flormar'ın en iyi serisi o seri. Her ne kadar adına yakışan bir oje olmasa da (matlık namına 10 üzerinden 0) verdiği parlaklık hoşuma gidiyor.






Aldıklarımdan ikisi SuperMatte serisine ait, hafif bir mercana dönük olan pembe olan M121 ile şeffaf bir pembe olan M115. Diğeri SuperShine serisinden 39 numara, simli ışıltılı bir oje. Özellikle açık renklerin üzerine tek kat sürmek için aldım. Son olarak da Pretty serisinden P16. Bu serinin ambalajları harika. Miniminicik. Diğerleri gibi uzun olmaması büyük bir artı ve yer işgali açısından güzel olmasına güzel ama gel gelelim çok da hoş bir yapısı yok. Sürümü zor. Hala favorim SuperMatte serisi.

Not; Bütün fotoğraflar 2 kat sürülmüş halleridir.

7 yorum:

  1. supermatte serisini bende seviyorum ama kıvamındanmı artık bilmem tırnak uçları hemen kalkıyo..
    bu arada seçtiğin renkler çok güzel tam yaz mevsimi için :)))

    YanıtlaSil
  2. flormarın pretty serisini denedim ben de hatta resimdekine yakın bir renk çooook sevdim ve de aciiip dayanıklı çıktı cumartesiden beri fire vermedi.

    YanıtlaSil
  3. Pretty'nin rengi çok tatlıymış turuncumsu pembeleri çok seviyorum

    YanıtlaSil
  4. s.m.w27/4/12

    Ben Pasteli tercih ediyorum. Daha iyiler çünkü.Renk seçeneği gitgide artıyo

    YanıtlaSil
  5. Gülden, evet supermatte güzel ama tipik flormar kalitesi, uçlardan hemen fire veriyor :)

    Zeynep, evet şirin ama sürümü zor geldi bana nedense :)

    Polishist, evet renk şeker

    s.m.v, Pastel'i ben de seviyorum elbette :)

    YanıtlaSil
  6. O iki süpermatteın renklerine bayıldım, çok güzellermiş :)

    YanıtlaSil