Arama Kutusu

Eczanemizde.com Online Alışverişim

eczanemizde-com-alisveris-yapanlar

Eczanemizde Online Alışverişim

Almak istediklerim birikince, uygun fiyatı ve hızını sevdiğim site olan Eczanemizde.Com çıkartması yapmak farz oldu. Siparişimi gece vakti vermiştim, oldukça geç saatte. Beni en şaşırtan nokta ise jet hızıyla aldığım "Kargoya Teslim Edilmiştir" maili oldu. Zira siparişimi vereli 24 saat bile dolmamıştı. Hızlı ve güvenli firmalara bayılıyorum! Hepsi özenle paketlenilmiş bir şekilde elime geçti. Aldıklarıma geçecek olursam :


Bioderma 'nın H20, methini çok duyduğum ama henüz denemediğim bir üründü. 2'linin fiyatı 50 Lira olması, bu denli devasa temizleyiciye çok çok uygun. Şu anda Vichy ve Biotherm'in makyaj çıkarıcılarını kullanıyorum. Bitmeye yakınlar, bitince hemen geçiş yapacağım bu yeni şekerlere.


Lapitak ayak kremleri ise, hem favori ayak bakım ürünlerim hem de Eczanemizde.Com özel kampanyadayken 2 tane aldım. Fiyatı 5'er Lira.


Diş fırçamı değiştirme zamanı geldiği için, hem kardeşime hem de kendime Oral B 'nin Pro Expert serisinin biri titreşimli diğeri normal fırçalarını aldım. Biri 13 Lira, diğeri 11,5 Lira idi. Ve yanına da daha önceden kullanıp memnun kaldığım Oral B Ağız Çalkalama Suyunu aldım. Ek olarak da, Plus+White diş macunu aldım, kahvekolik bünyeme iyi gelir mi bilmem ama kahve tutkunları için beyazlatıcı diş macunu imiş. Deneyip göreceğim artıkın!


Bunlar da aldıklarımın yanında gönderilen numuneler. 

eczanemizde-com-alisveris-yapanlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder