Arama Kutusu

Dirsek kararmaları için

dirsek,kararma,chicco,çinko krem

Dirsek Kararmaları için öneri



Çinko oksit, hücre yenileyici özelliği sayesinde tahrişli bölgelerde çabuk iyileştirme katkısı sağladığından, daha çok bebekler için pişik kremlerinde bulunuyor. Antibakteriyel oluşunun yanında, Uva/Uvb koruması da olduğu için güneş kremlerinde de tercih ediliyor.

Pişik kremleri de çinko oksit içerirdiği için, özellikle sertleşen ve rengi koyulaşan kol dirseklerinde ve bacak içlerinizde rahatlıkla kullanabilirsiniz. Chicco'nun bu bebek kremini uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum. Özellikle kararma sorunu için faydalı. Hatta ben tırnak kenarlarına da arada uyguluyorum. İçeriğinde %10  çinko oksitten hariç, provitamin B5 ve doğal buğday özü de bulunmakta. Boyutu 100 ml ve fiyatı 23 Lira.  Kıvamı yoğun, kokusu ise hafif dozda ama rahatsız edici değil.

chicco-dirsek kararmaları

13 yorum:

  1. İşte bu harika bir bilgi oldu. Evde de kızıma alıp, pek kullanmamışım yoğun kıvamlı diye... Benim de tırnak kenarlarımda kararma olur ve yıllardır bir çözüm bulamamıştım. Gidip hemen sürdüm; yorumu da kremli ellerimle yazıyorum. :) Umarım benim derdime de derman olur.Teşekkürler. :)
    Sevgiler,
    Tannesi

    YanıtlaSil
  2. Ah birde şu koltukaltı kararmalarına kesin çözüm getiren birşeyler geliştirilse tadından yenmez.;))

    YanıtlaSil
  3. Tannesi, umarım memnun kalırsın :)

    hexe, ben de o kesin çözüm bi gelse de kurtulsak diyenlerdenim :)

    YanıtlaSil
  4. Miskin Kekcim, o zaman araştırmalara devam.;))

    YanıtlaSil
  5. owwww bu harika oldu. Ben de dirseklerimi yumuşatacak, peeeling etkili bir krem arıyordum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. postu yazan ellerine sağlıııııık :) dirseklerimle bakışıyoruz bir haftadır.. akşam iş çıkışı bir eczaneye uğranıır, sorun çözülüür :)


    decodeniquo.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Rica ederim kızlar :)

    YanıtlaSil
  8. Çalışırken dirseklerimi acıtana kadar masaya dayadığımdan benimkilerde fena durumda, kısa kollu giysem halim nicedir diyodum ki postunu gördüm. En kısa zamanda alayım :)

    YanıtlaSil
  9. Umarım faydası dokunur :)

    YanıtlaSil
  10. Umarım işe yarar bu dertten muzdarip biri olarak denemediğim ürün yapmadığım bitkisel tedaviler limonlar kalmadı ama dirseklerimdeki bu kararmalara çözüm olmadı bi türlü bunuda deniycem bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. Umarım işe yarar bu dertten muzdarip biri olarak denemediğim ürün yapmadığım bitkisel tedaviler limonlar,yağlar kalmadı ama dirseklerimdeki bu kararmalara çözüm olmadı bi türlü bunuda deniycem bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok faydasını görüyorum, umarım sizde de aynı sonuç olur :)

      Sil