Arama Kutusu

Bourjois Maskara Seti

Bourjois Maskara Seti
Bourjois Maskara Seti


Bourjois markası epeydir Türkiye'de olan markalardan biri. Hatta sanıyorum ki ilk Boyner'de görmüştüm. Aslında incelemekte olduğum bu maskaranın şu anda satılıp satılmadığını bilmiyorum, çünkü ben bunu uzunca bir süre evvel yurt dışı alışverişlerinin yasak olmadığı o bayram havası esen günlerimin birinde edinmiştim. Hatta bu set minik, mavi bir makyaj çantası içinde gelmişti.


Bourjois lipglosslarıyla gönlümü fethetse de, kullandığım bu 4. olan maskarasıyla sevgimi aynı oranda kazanamadı. Hatta en beğenmediğim, Clubbing Volume diye geçen maskarası olmuştu. Bana göre, maskara konusunda oldukça başarısız bir marka. 4 kere şans verdim, olmadı. Olmayınca olmuyor demek ki.

Bourjois Maskara Seti

Bourjois Maskara Seti
Bourjois Maskara Seti
Bourjois Maskara Seti
Bourjois Maskara Seti
Bourjois Maskara Seti
Bourjois Maskara Seti
Maskaranın ne hacim verici özelliğini sevdim ne de uzatmasındaki neticesini. Çabuk kuruyan ve cicili bicili görüntüsünden başkaca bir başarısı yok. Kuruma özelliği ile aklıma YSL maskaralarını getirse de, o doğal görüntüyü vermede oldukça başarısız. Tek hoşuma giden tarafı, maskara olmayan "kirpik simi" denilen, daha önce kullanmadığım kısmı oldu. Maskaradan sonra sürüyordum, verdiği mavi ışıltı değişiklik katıyordu. Koyu olanı daha hoş görüntü veriyor. Maskaranın paketi, görüldüğü gibi iç içe geçmeli. Yani dilediğiniz ikiliyi kullanabiliyorsunuz. Bu güzel özellik ile maskara da maskaralığını bilip daha kaliteli performans sağlasaymış, tadından yenmez olacaktı.


Özete gel özete derseniz, Bourjois güzel bir marka olsa da maskaralarda performans bakımından iyi bulmadım. Yine de diğer çeşitlerini merak etmeden duramıyorum.


5 yorum:

  1. tesekkurler denemeyecegımmm :))

    YanıtlaSil
  2. Deniz20/4/12

    Bu markayı hiç kullanmadım, bunları okuduktan sonra da kullanmamaya devam edeceğim galiba önerini dinleyip :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de almıştım bu setten, bir yerlerde kurudu gitti ufaklıklar :(

    YanıtlaSil
  4. Deniz, benim demek istediğim sadece rimeli kötü, glos ürünlerini çok beğenmiştim, tümden kötü diyemem yani :)

    Makyaj Cadısı, benim rimel hariç diğerleri duruyor, bozulduğu da yok. Ama bir daha rimel Bourjois mi,asla derim :)

    YanıtlaSil