Arama Kutusu

The Body Shop Bakım Ürünleri ve Seramik Fırça Alışverişim

The Body Shop Bakım Ürünleri Alışverişim
ve The Body Shop Seramik Fırça


the-body-shop-bakim-urunleri-alisverisim
The Body Shop Bakım Ürünleri Alışverişim

the-body-shop-bakim-urunleri-alisverisim
The Body Shop Bakım Ürünleri Alışverişim



Uzunca bir süredir kapsamlı alışveriş etmediğim ama "bir gitsem fena olmaz" düşüncesi ile aklımda ne zamandır yer ediyordu  The Body Shop. Hali hazırda da %25 indirimini görünce, alışverişimi birazcık ihtiyaç dışı ürünlerle de süsledim. İndirim her üründe geçerli, belirli ürünlerde değil. Senede 2 defa oluyormuş ve pazar gününe kadar da sürecekmiş. Satış elemanı olarak yakamdan ayrılmayan kızcağızın yalancısıyım. Yakalardan düşmeyen satış elemanlarına da buradan selam olsun, sizleri pek sevmiyoruz haberiniz var mı?


Epeydir gitmediğim için, bazı ürünleri yeni fark ettim. Mesela  çikolata serisinden bihaberdim. Aynı şekilde stick şeklinde olan lipbalmlarından da. Hatta aklım kaldı, bir ara yeniden gidip bakınabilirim tekrardan.

the-body-shop-bakim-urunleri-alisverisim
The Body Shop Bakım Ürünleri Alışverişim

Tahta tarağım vardı, burada bahsettiğim alışverişimde edindiğim. Ancak onun bir de, daha büyükçe olanını istiyordum. TBS 'de eskiden hep görür oralı olmazdım, ne zaman almaya karar verdiysem, o günden beri bulamadım. Gezinirken gördüğümde çok sevindim. İsmi "Ahşap dişli büyük fırça" olarak geçiyor ve indirimsiz normal satış fiyatı 24.90 Lira.



the-body-shop-seramik-firca
The Body Shop Seramik Fırça
Seramik fön fırçası ise, ihtiyacım olan ve almayı ertelediğim ürünlerden biriydi. Maşa, düzleştirici vs. kullanmadığım için bu tarz fırçalar oldukça yardımcı oluyor saç şekillendirmemde. Fırçanın normal satış fiyatı, 22.90 Lira.


İlk fotoğraftaki cicili bicili ürünler ise, şeker çantasıyla beni cezbettiği yetmiyormuş gibi, çilekli vücut kremini alırken kofresini de şıkıdım şıkıdım getiren satış görevlisinin almaya ikna etme çabalarından sonra eklendi sepetime. Çilekli vücut kreminin fiyatı 37.90 Lira, çantasıyla birlikte kofresinin fiyatı ise 49.90 Lira. Kofresinin içinden hepsi çilekli olmak üzere; 60 ml vücut losyonu, 60 ml duş jeli, dudak balsamı, sabun, banyo lifi ve bir de minik bir ayna çıkıyor. Aynasının dışı çok şirin olsa da, kapaksız oluşu pratikte çok işime yaramayacak gibi. Kapaklı olsaymış daha şirincek olurdu. Kofrenin çantası ayrı sevilesi ama.



The Body Shop Bakım Ürünleri Alışverişim
The Body Shop Bakım Ürünleri Alışverişim

Çikolatalı duş jeli ve vücut losyonunu 2'li şekilde, şeker bir şekilde ambalajında olduğunu gören ben, dayanamayıp onu da aldım. Fakat o ürünün kokusu, diğerinin dokusu derken çikolatalı kremleri hiç denemediğimi sonradan fark ettim. Keşke deneseymişim dedim eve gelip açtığımda. Zira pek beğenmedim. Daha tatlı bir koku bekliyordum açıkçası. Neyse ki sadece küçük boylarını aldım diyerek kendimi teselli işlemlerine girişmem güç olmadı. Chocomania ismiyle geçen 2'li çikolata ürünlerden biri duş jeli, diğeri vücut losyonu. Her ikisi de 60'ar ml. Bu minik setin normal satış fiyatı da 21.90 Lira. 


4 yorum:

  1. insan bunları sürmek değil yemek istiyo :D

    YanıtlaSil
  2. çikolata duş jelinden ilk çıktığında bir heves almıştım ama biraz az köpürüyor sanki

    YanıtlaSil
  3. franchising, çilekli olan favorim :)

    kitten, duş jelimi henüz kullanmadım ama bir heves almak ortak paydamız sanırım :)

    YanıtlaSil