Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #10

bitenler-kulubu



Bitenler Kulübü 'mde Bu Sefer ;

1) Yves Rocher - Pure Calmille Yüz Yıkama Jeli : Bereketli bir jel oldu. Epeyce uzun süre kullandık. Kullandık diyorum, çünkü bu ürünü kardeşimle beraber kullandık. Hatta onun cilt tipine uyduğu için (normalden kuruya dönük), ekseriyetle o kullandı.


2) Yves Rocher - Aloe Vera duş jeli : Bu duş jelinin kokusu çok ferah! İnanılmaz hoşuma gidiyor. Bilhassa sabah duşlarında.  Temizlemesinden de memnun kaldım. Jardins du Monde serisine ait ve boyutu 200 ml.. Serinin diğer duş jellerini de merak ediyorum.


3) John Frieda - Frizz Ease gece serumu :  Daha önce şuradaki yazımda bahsettiğim bir saç bakım serumu. Fazla sevgimi kazanamadığından, yenilemeyi düşünmüyorum.


4) Pikenz the First göz farı : Tüm zamanların en kötü farı nazarımda. Minik boyutuna rağmen, yıllar sonra bitebildi. Bir daha asla bu markadan bir ürün almam. Lila renginde krem göz farı idi. Krem farlar henüz bu kadar yaygın değilken, zamanında Tekin Acar'dan almıştım, üstelik denemeden. Ah o satış görevlileri yok mu!


5) Golden Rose maskara : Maskaraları seviyorum, belki de en sıklıkla bitirdiğim makyaj ürünüdür rimeller. Fiyatına nazaran performansı iyi bir maskara idi.


3 yorum:

  1. Yves Rocher ürünlerine bayılıyorum.

    YanıtlaSil
  2. bitmiş ürünler yazılarını seviyorum çünkü tam olarak ürün hakkında geri dönüşler bu yazılarda oluyor =)

    YanıtlaSil
  3. undenied, ben de bir düşündüm de, şu ana kadar aldıklarımdan hep memnun kaldım :)

    Girlshygirlguide, ben de biten ürünler hakkında blog yazılarını okumayı seviyorum :)

    YanıtlaSil