Arama Kutusu

Watsons'tan Superdrug Mud Therapy

watsonstan-superdrug-mud-therapy
watsonstan-superdrug-mud-therapy

Superdrug markası, Watsons sayesinde keşfettiklerimden biri oldu. Daha önce Superdrug vücut peelingini alıp beğendiğim için, bu sefer de yüz maskesini denemek istedim.Yüz maskesini, vücut peelingi kadar beğendiğimi söylemem. Aslında etkisi güzelce ama "bitince tekrar almam gerek" listesine giriş yapamadı.


Bu maskenin 3 çeşidine denk geldim. İlki yeşil ambalajlı (Aloe Veralı), diğeri mor ambalajlı (derin temizleyici özellikli) ve benim aldığım pembe ambalajlı olan ahududulu. Ahududu çekirdeğinin yanı sıra, kayısı özlerini de içerdiği yazıyor.


İçeriğinde sudan sonra, Kaolin geliyor. Kaolin de kozmetikte en çok kullanılan kil minerali. Çamur maskesinin adı da burdan geliyora benziyor. Ayrıca emici ve karışımı koyulaştırıcı özelliği olan Magnesium Aluminium Silicate de bulunuyor. Glycerin de nem tutucu özelliği ile hemen hemen tüm kozmetik ürünlerinde aşina olduğum bir madde. Ancak hem Parabenlerle hem de Phenoxyethanol ile koruyucu maddeler dizilmiş. Paraben mevzusuna endişeli yaklaşsam da, henüz kesinleşmiş bir bilgisine rastlamadım kanserojen olduğuna dair. Ancak şüphesi yüksek sınıfta görülüyor. Bunun yanı sıra Imidazolidinyl Urea 'nın bir formaldehit salıcı olduğunu öğrendim. Ayrıca içerik bölümünde sonlara doğru verilen ve kozmetik toksini olarak görülen Bronopol da diğer bir formaldehit salıcıymış Chemicallypure sitesinden bakındığımda. Ahududu ve kayısı özleriyle birlikte boyar maddeler de ihtiva ediyor.


maske,watsons,superdrug,camur maskesi


Özetçe, içerik yönünden parlak olduğu söylenemez ama makul fiyatlı maske isteyenlere alternatif olabilir. İçerik yönünü bir tarafa bırakırsam, maske sürüldükten 15 dk sonra ılık suyla yıkanıp arındırılıyor. Maske uygulamadan sonra oldukça yumuşak bir cilde imza atıyor. Etiketindeki arındırıcı özelliğinin fazla olduğunu söyleyemem, hatta bu konuda beklentiye girmemek gerek. İçindeki taneciklerin büyüklüğü ve sertliği beni endişelendiren diğer nokta oldu, çünkü gerçekten sert tanecikli. Kokusu rahatsız edici değil ama yapay etki veriyor. Fiyatı ise, 1e 100 katan artışlarla değil, yurt dışı fiyatlarıya paralel etiket sunan Watsons bu konuda tebrik edilmesi gerek. Diğer firmalar örnek alsın. Maskenin boyutu 75 ml ve fiyatı 5 Lira. Yurt dışı fiyatı ise 2.5 £.


İstek : Watsons'tan Avalon, Queen Helene, Nubian Heritage gibi markalar da getirmesini istiyorum, eh o zaman tadından yenmez boyutta olur.

4 yorum:

  1. ben de bir nem maskesi arıyorum superdrug reyonuna bir göz atmak lazım sanırım

    YanıtlaSil
  2. Sebamed'in bir jel kremini nem için olabileceğini okumuştum ama nerde okumuştum hatrımda değil.

    YanıtlaSil
  3. Adsız15/9/12

    Queen Helene'in birkaç ürünü Migros'larda, biraz daha pahalıya satılıyor.

    YanıtlaSil
  4. Adsız, bilgi verdiğin için teşekkür ederim :) Evet görmüştüm, siyah nokta için maskesi ve kakaolu ürünlerinden vardı, ama dediğin gibi, biraz pahalı

    YanıtlaSil