Arama Kutusu

Tresan ve Krauterhof Ürünleri

Tresan ve Krauterhof Ürünleri

Bitkisel şampuanlara merakım büyük. Çünkü zararlı içeriklerle şok bakım yapan ürünlerden uzaklaşıp  saçlarıma sabırlı olup bitki içerikli ürünler kullandığımda, saçlarım da bana mükafat olarak istediğim neticeyi veriyor.


Tresan, daha önce  kullanmadığım ve bitkisel içerikli olması sebebiyle de merak ettiğim ürünlerden biriydi. 2 küçük şişe şampuandan memnun kalıp, elimdeki şampuanlar bitince Tresan'ın büyük boyunu da alma niyetindeyim.


Tresan ve Krauterhof Ürünleri

Tresan ve Krauterhof Ürünleri

Tresan ve Krauterhof Ürünleri

Tresan ve Krauterhof Ürünleri

Krauterhof ise adını dahi duymadığım bir marka idi. Keşiflerimin arasına katılmasına çok sevindim. Kırmızı Asma Yaprağı krem, bir yorgunluk giderici bir krem. Spor sonraları kullanmak için bir kenara ayırdım kendisini. Benim asıl merak ettiğim ise, yeşil renkteki fitnes jeli. Bu tarz bakım ürünleriyle ilk defa karşılaşıp deniyorum Krauterhof Fitnes Jel'inin içeriğinde %96 oranında Aloe Vera bulunuyor. Yağsız ve kullanırken rahatlatan bir yapısı var.


Yaz öncesi, spora başlamanın tam vaktindeyken
bu kremlerin fayda sağlayacağından eminim.

* Tanıtım Ürünüdür..

6 yorum:

  1. Sampuan arayisi icerisindeyim. bitkisel bir urun almayi pek dusunmuyordum ama yazini okuyunca kräuterhof un sampuanina bir sans vermeyi dusunuyorum. peki sac kremi tarzinda birseyi de var mi?

    YanıtlaSil
  2. markayı bilmem de aloe vera jeli cilde iyi gelen bir şey cidden. tatilde güneş sonrası after sun olarak kullandım, eczacının tavsiyesiyle çok iyi geldi. şimdi de duştan çıkar çıkmaz vücut kremi olarak kullanıyorum çok memnunum. :)

    YanıtlaSil
  3. @bizim Ev, ne yazık ki Krauterhof markasının saç bakım kremi yok :( Vücut kremleri ile piyasada. Burdan bakınabilirsin dilersen.

    http://www.krauterhof.com/#/urunler/

    @dofa dofa, güneşten sonra kullanmak kulağa çok serinletici geliyor :) Aslında bir süre bekletip yaz için ayırmak çok mantıklı, teşekkürler bilgi için :)

    YanıtlaSil
  4. Uzun bir süre kullandığım ama pek bir faydasını göremediğim bir ürün...

    YanıtlaSil
  5. Tresanda ben inanilmaz memnunum saclari uzatio saglamlstirio vs her guzel sey var tek eksigi cok kurutuo sanki onu da ekstra bakimla halletmek yeterli olii:) http://stylishwho.blogspot.com/

    YanıtlaSil