Arama Kutusu

Sevil Parfümeri Online Alışverişim

sevil-parfumeri-online-alisverisim



Sevil Parfümeri Online Alışverişim




Sevgililer Gününe özel indirim yapan Sevil Parfümeri Online Sitesi sayesinde bu görülenleri aldım. Her 100 Liralık alışverişe normal mağazasından alışveriş ettiğinizde 100 Sevil Para kampanyasıyla puanlar Sevil kartınıza yükleniyor.(100 Sevil Puan = 20 Lira) Online mağazasından da, yüklenecek puan kadar indirimi peşin veriyor. Ki ben kesinlikle peşin indirimi tercih ederim. Aslında istediğim bir iki parfümü de ekleyecektim, 200 Lira ile 40 lira indirim bir hayli cazip geliyordu ama erteledim bir süre parfüm alışverişlerimi.


Kendime aldıklarım I love markasının duş jeli ile 2 vücut kremi. Hediye olarak ise seçtiğim Barbasol markasının traş ıvırzıvırları.


Toplamda siparişim 103 Lira tuttu ama indirim ile birlikte 83 Lira oldu. 100 Lira üstü olduğu için kargo ücretsizdi. Peşin fiyatına bol bol da taksit yapıldı. Tek olumsuz yan, traş ürünlerini öyle tıkıştırıp koyulmuş ki, arada ne koruma kağıdı vardı, ne de özenli paketleme, ambalajları çizilmişti. Hediye olarak düşünüp aldığım için bu durum pek içime sinmedi ama uğraşmaya harcayacak vaktim olmadığı için iade veya değişim talep etmedim.


Paketleme konusunda daha özenli olunsa iyi olurdu. Ama paketin içlerine koydukları "Prada -Candy" parfümünün testerı ile tüm kızgınlığım buhar olup uçtu adeta..


~~


3 yorum:

  1. güle güle kullan canım =)

    YanıtlaSil
  2. Ilove Serisine bende bayiliyorum, almanyada Douglas´da bulabiliyorum :) Orayada bakmalisin Türkiyedede vardir kesin, kocaman Öpücükler^^ Blog´un cok seker bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. @aynadakikedi, teşekkürler :)

    @moda boncugu, Douglas'a uğrayamıyorum çünkü Ankara'da olduğum zamanlar yeri çok ters bana. Sevil'in internet mağazası daha cazip geliyor bana. Çok teşekkür ederim, o senin şekerliğin :)

    YanıtlaSil