Arama Kutusu

Saç Dökülmesini Önleyen Şampuanım / Organix Moroccoan Argan Oil Şampuan Yorumlarım

organix,şampuan,saç dökülmesi
Organix Moroccoan Argan Oil Şampuan Yorumlarım
Organix Moroccoan Argan Oil Şampuan Yorumlarım



Organix markasını merak edip, karar aşamasındaysanız, yapacağınız internet araştırmalarında göreceksiniz ki pek sevilen bir şampuan değil. Çoğunluk saçları sertleştirdiğinden, yumuşacık yapmadığından şikayetçi.


Hatta mua sitesinde, makyaj fırçası temizleyici olarak kullanmayı teşvikleyen yorumlar dahi var. Tüm olumsuz yorumların aksine, bir Organix markası severi olarak, bu şampuandan memnun kaldım.


Benim için En iyi ve En Kötü şampuanları listesinde yerini kimselere veremeyeceğim Avalon, uzun süreli kullanımda saçlarımı öylesine kendine getirmişti ki, hayretler içinde süreci izledim. Başarılı ve içerik olarak da güzel bir şampuandı. Fakat o şampuanı ne zaman bir arkadaşıma önersem, bana geri dönüş hep şu oldu : "Amaaaa bu saçı çok sertleştiriyor!"


Ben de her seferinde, "Evet, bitkisel içerikli şampuanlar saçı sertleştirir. Saç kremleri de bunu yok etmek için var." repliğini yinelemek durumunda kalıyordum. Bitkisel ağırlıklı şampuanların içinde, dolu dolu silikon olmadığı için saçları anında yumuşatıcı etkisi yok. Hatta bu bana göre iyi bir özellik. Çünkü yumuşacık saç şekil almakta zorlanır ve illa ki saç şekillendirici ürünlerin desteğine zorunludur. Üstelik sert saç daha hacimli durur!


Dökülen saçları bir şampuan geri getirir mi? 


Bu tıpkı 60 yaşındaki bir kadının, yüzündeki tüm kırışıkları tek hamlede gidereceğini sandığı kremin heyecanıyla birlikte sorduğu sorunun tıpkısının aynısıdır. Cevap : Tabii ki hayır.


Saçımız da tıpkı cildimiz gibi, yediklerimizle veyahut yemediklerimizle çok alakalı. Genetik faktörün önemiyle birlikte sağlıklı beslenme, saçlarımıza da cildimize de endirekt etkiyi verir. Şampuanlar, kremler vs. bildiğimiz tüm ürünlerin katkısı elbette var ama makul sınırlarda. Ama ben demiyorum ki, tarakla açılamayacak kadar keçe gibi sert saçlar iyidir güzeldir. Elbette hayır. Sadece saç kremlerinin varlığı unutulmamalı, orta sertlik en güzel ayarı.


Organix markasının Argan yağlı serisinden olan bu Moroccan Argan Oil şampuanı , işlem görmüş saçları hezimete uğratabilir. Bunun nedeni ise, işlem görmüş saçlar normal saçlara oranla çok daha sert yapıda olduğu için, onlara daha yumuşacık etkili ürünler dize getirir. Bu bağlamda, işlem görmüş saçların tercihi olmaması yönünde düşüncem. Ama bunun haricinde önerebileceğim bir ürün. Düzenli kullanımında saç dökülmelerini durduruyor. Fakat yepyeni saçların çıkmasını beklemek hata. Sadece dökülmeleri normal seviyede tutabiliyor. İçinde Sülfat, Fosfat ve Paraben bulunmuyor. Hayvanlar üzerinde test edilmeyen bir marka olduğunu da hatırlatmak isterim.


Özet geç diyenlere gelsin bu son kaideler, evet saç dökülmesini önleyici etkisi var. Ben uzun zamandır severek kullanıyorum. Ama mucize etkisi değil bu üründe hiçbir üründe beklememelisiniz. Daha gür ve sağlıklı saçlar için bir şampuan yetersiz kalır, bunu unutmamak gerek. Genetik faktör, dermatologların gücünün yanı sıra uygulanan köklü değişikliklerin de önemi büyük. Daha düzenli beslenme ve sporun gücü ile bedenimiz yenilenir. Fakat bu şampuan, saç dökülmesinin durdurmada başarılı, saçların kirini zararsız şekilde arındırıyor.


Keyifle kullanıyorum, tavsiye ederim.

Ürünün boyutu, 385 ml ve fiyatı ise 34 Lira.

Ve Bonus Kraliçesini hatırlamadan geçilmez, Erykah Badu

sac dokulmesi - sampuan

8 yorum:

  1. Ben de organix in hindistan cevizli şampuanını ve portakallıydı sanırım şampuanını kullandım, saçınız yumuşacık olmuyor tamam ama dediğiniz gibi bu bitkisel olmasından kaynaklı. Ve ben düzenli kullanıma saçımı uzattıgınıda farkettim, market şampuanları tuz içeriyor ve tuz saçlarımız için çok zararlı bir mineral. Yumuşacık olmasındansa sağlıklı olmasını yıpranmamasını tercih ederim...Dediğin gibi saç kremleri bu yüzden var
    sevgiler..

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Nergiz15/3/12

    Ben de şampuan konusunda daha bilinçliyim artık.İçeriklerine bakıp alıyorum.Organix kullanmadım ama bitki içerikli almaya özen gösteriyorum.

    YanıtlaSil
  3. @Süm, hemfikirim :)

    @Nergiz, aynı bilinçteyim :)

    YanıtlaSil
  4. organix kesinlikle saç kremi ile kullanılması gereken bir şampuan. Ben de brezilya fönünden sonra kullanmaya başladım. Fön artık miyadını doldurmak üzere ama ben organixden vazgeçemiyorum. Şimdi kıvırcık saçlar için olan argan yağlısını deniyecem. Umarım onda da aynı etkiyi görürürüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Organix benim de çok önceden beri keşfettiğim ve hala da kullandığım marka :) Umarım görürsünüz istediğiniz etkiyi

      Sil
  5. tam da saçlarımı sertleştirecek bir şampuan arıyordum. Deneyim bakalım

    YanıtlaSil
  6. tam da saçlarımı sertleştirecek bir şampuan arıyordum. Deneyim bakalım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hacim konusunda yardımcı, öneririm

      Sil