Arama Kutusu

Beauty Blender Türkiye Alışverişim

beauty-blender-turkiye-alisverisim

Beauty Blender Türkiye 'de Resmi Satışı Var mı ?

Ne zamandır isteyip de ertelediğim Beauty Blender süngerime sonunda kavuşabildim. Makyaj için olmazsa olmazlardan biri, kullanınca "bugüne kadar nerelerdeydin sen" dedirten Beauty Blender fiyatıyla da biraz "değer mi?" sorusunu akıllara getirmiyor değil.

Çok fazla fondöten kullanan birisi değilim ama kullandığım zamanlarda da kalıp gibi durması isteyeceğim en son şey. Fondötenden hariç concealer uygulaması için de birebir! (İşte bu nokta benim için en güzel yanı oldu)


beauty-blender-turkiye-alisverisim





Elbette fondötenin markası ve cildinizle ne kadar uyumlu olduğu mühim ama uygulama yaptıklarınız fırçalar/süngerlerin de önemi büyük. Sünger ürünlerin de bakteriye ne kadar açık olduğunu da unutmamak gerek. İşte bu konuda Beatuy Blender'ın farkı da hissediliyor.


Monzalime sitesinden (güncelleme: artık site tarih oldu) Combo setini (2 Beauty Blender + Temizleyicisi) 44 Liraya temin ettim. Çok ilginçtir ki, ben fırsattan 5 gün önce faydalandım ve o zaman "Kalan süre : 8 Saat" yazıyordu, 5 günden sonra girip baktığımda hala 8 saat diyor :) Tekli fiyatı ise 29 Lira. (Fırsat sitesi sayesinde) Ama kombo setiyle 1 tanesi daha uyguna gelirken, yanında temizleyicisi olması tadından yenmez boyutta albenili oluyor haliyle.


beauty-blender-turkiye-alisverisimbeauty-blender-turkiye-alisverisim


Yumuşacık ve tatlı bir pembe rengine sahip olan B.B, Allure En İyi Güzellik Ürünleri Ödülünü de almış. Hatrı sayılır bir üne sahip. Sünger denip geçilmemesi gerek bu marifetli pembe yumurtaya.




8 yorum:

  1. ben de alalı bir kaç ay oldu. aynı siteden almıştım, oldukça memnun kaldım :)

    YanıtlaSil
  2. Çok memnunum, hatta kullanmaya kıyamıyorum yahu ben :)

    YanıtlaSil
  3. ben de önceden sünger kullanmayanlardanım ama şimdi vazgeçilmezim:)

    YanıtlaSil
  4. Ben de sendenim artık :)

    YanıtlaSil
  5. sırf renginden dolayı bile alabilrim bunu :D

    YanıtlaSil
  6. Ben de bu ürünü arıyordum. Yazın çok güzel bir tesadüf oldu. Hemen sipariş veriyorum :)

    YanıtlaSil