Arama Kutusu

Freeman Kurabiye ve Krema Kokulu Vücut Losyonu

Freeman kurabiye krema kokulu vucut losyonu
Freeman kurabiye krema kokulu vucut losyonu




Freeman kurabiye krema kokulu vucut losyonu
Freeman kurabiye krema kokulu vucut losyonu
Başlığın ne kadar iştah açtığının farkındayım. Ama Freeman'in arkasında yazılan tam ismi bu. Kurabiye ve kremanın birlikteği kulağa çok hoş geliyor doğrusu. Eğer benim gibi tatlı kokularına zaafınız varsa, bu tarz ürünler vazgeçilmeziniz olabilir. Truly Luscious vücut losyonu, adı gibi gerçekten tatlı yumuşaklığında bir kokuya sahip.


Şekerli kokuya sahip olmasına rağmen, ağır değil. Hafif bir tatlılıkta. Kokusunu her kokladığımda, bana anımsatan krem karamel oluyor. Ama hafif oranda. Deyim yerindeyse, bayıcı değil. Buram buram kurabiye kokusunda olmadığı bir gerçek ama ben bu şeklini daha yeğliyorum, boğucu olması kullanırlığını azaltırdı. Lezzetli kokusunun yanında, içerisinde kakao özü ve son zamanlarda kozmetikte iyiden iyice popülerleşen macadamia fındığı bulunuyor. Kuvvetli bir nem verici losyon olduğunu söyleyemem. Ama ben duş sonraları kullanıyorum ve gün içinde bedenimi yumuşacık hissettirecek kadar yeterli.


Freeman kurabiye krema kokulu vucut losyonu
Freeman kurabiye krema kokulu vucut losyonu

Hatta bu kremi, başka bir markanın Vanilyalı kremim ile birlikte kullanıyorum. Daha lezzetli bir koku elde ediyorum böylece. İçeriğinde parabenler, boyar maddeler ve diğer zararlılar bolca mevcut. Evet ama kullanmasını seviyorum yine de. Nasıl ki aburcuburları hep yemek zararlı, hiç yememek de insanlıktan çıkarırsa beni, tıpkı o hal bu da. Denge mühim yani.

Sevil Parfümeri'den, 25 Liraya edinmiştim yanılmıyorsam. 400 ml boyutunda olmasına rağmen, kısa zamanda yarıladım. Tek eksi yanı ise ambalajının kapak kısmı. Ambalajı başlı başına pek hoş değil gerçi ama özellikle ağız kısmı çok geniş. Bu da ürünü alırken boca etmeye ve hafif dozda "hay senin" tepkisini yaşanmasına neden oluyor. Yaşatmasa iyiydi.


Bu kremlerden sonra, üzerime şu yazıyı yazmak farz oldu : "Yenecek kadar güzel koksa da, yemek için değildir. Lütfen yemeyiniz." (Not:ürünün arkasında aynen bu yazıyor)


6 yorum:

  1. yaaaa gösterme bunları dayanamıyorummmm :))

    YanıtlaSil
  2. SÜPERMİŞ çok beğendim ve hemen hafta sonu almayı planlıyorum çok teşekkürler miskin kek:):)
    http://pastaperisii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. haha uyarı notu da süpermiş

    YanıtlaSil
  4. Çok merak ettim ama ben bunu...tam da kozmetik almayacağım demişken olmadı şimdi :P

    YanıtlaSil
  5. Hemen alınması gerekengillerden değil bu, acele etme :D Destek tam.

    YanıtlaSil