Arama Kutusu

Kişisel Bakım Soruları Ve Cevapları



Sevdiğim sorularla dolu bir mim, çok sevdim. Teşekkürler Biricit'in Yeri.

* 1) Saç bakımı için ne yaparsın, ne kullanırsın ?

Saçlarım benim için öylesine önemlidir ki, sırf daha beter ediyor diye düzleştirici/maşa tarzı ürünler kullanmıyorum. Nude Şampuan ve Organix markasının hindistan cevizli saç serumunu kullanıyorum bu ara. İlki yeni, ikincisi müdavimi olduğum bir ürün. 

+ Favori 5 şampuanım ise burada.


* 2) Yüz ve Cilt bakımı için neler yaparsın ?

Nemlendirici Krem, La Roche Posay toleriane riche kullanıyordum. Kışın fazla kuruyan karma cildim var. Yazın daha hafif, kışın ise kuruluğunu gideren ürünler tercih ediyorum. Bu kullandığım nemlendirici hafiften ağır gelmeye başladı. Biotherm 'in buradaki alışverişimde aldığım jel kremine terfi etmeyi düşünüyorum bu hafta. Yüz temizleme için de kullandıklarım sürekli değişmekle beraber bu ara şu jeli Yves Rocher Pure Calmille kullanıyorum. 

Makyaj temizleyicisi olarak, Biotherm göz makyaj çıkarıcısı ve Vichy 'nin bir temizleme sütünü kullanıyorum. Dehşet memnunum ikisinden de. 

Göz kremi olarak da defalarca bitirdiğim Biotherm'in göz kremini kullanıyorum fakat bu elimdekini bitirince yenilemeyeceğim. Alıp da bir türlü fırsat gelmeyen Pure Beauty göz kremine geçiş yapacağım.

Vücut bakımı için, kremlerin ardı arkası kesilmiyor. Şu anda kullandığım I love Cosmetics'ten vanilyalı olan. Duş jeli,sabun ve peeling için kullandıklarım sürekli değişir. Ama favorim Yves Rocher Hamam serisinin Tradition de Hamam ürünü.

* 3) Dudak bakımı için neler yaparsın ?

Dudak bakımı için sadece lipbalm sürerim. NowFoods'tan bir lipbalmı kullanıyorum epeyce bir süredir. 

* 4) El ve ayak bakımı için ne kullanırsın ?

El için herhangi bir el kremi işimi görür. Ayak içinde esasen öyle ama Lapitak favorim.

* 5) En son kişisel bakım ürünü olarak ne aldın ?

Alışveriş tutkum bu sefer kendim için değil birisine hediye için perçinlendi. Erkek bakım ürünlerinden oluşan hediye babında ürünler aldım.

Ve son olarak yediklerim içtiklerim, tüm bu bakım ürünlerinden çok daha önemli olduğunun bilincindeyim. Dikkat etmeye özen gösteriyorum. Bu eğlenceli mimi de, yapmak isteyen herkese gönderiyorum.


2 yorum:

  1. İlk kez bir mim yaptım ve mimimin sana kadar ulaşması çok süper bir olaymış :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil