Arama Kutusu

I Love Cosmetics - Raspberry Duş Jeli

i-love-cosmetics-raspberry-dus-jeli
i-love-cosmetics-raspberry-dus-jeli
Daha öncesinde çilekli olanını "Strawberries Milkshake" denediğim I Love Cosmetics'ten bu sefer de ahududulu ve böğürtlenli duş jelini merakıma yenilip aldım. Duşta meyveli kokuların eşlik etmesini seviyorum. Yapısı diğeriyle aynı, kokusu da eh işte kıvamı. Diğerine nazaran kokusu biraz daha iyi olsa da, hala o yapaylığı sezebiliyorsunuz. Bu anlamda sevdiğim pek söylenemez.


I Love Cosmetics, vücut kremleri konusunda daha başarılı olduğu bir gerçek. Duş jellerinin ambalajı, sadelikle renklerinin cazibesini birleştiren Philosophy duş jellerini andırsa da, yapı olarak onun kadar başarı yakalamışa benzemiyor. Devasa boyutu 500 ml olan bu duş jelini Sevil Parfümeri'nden  17.50 Lira'ya temin edebilirsiniz. Fakat özel günlerde, tıpkı benim yaptığım gibi Sevil indirimleri ile daha uyguna bulunabilir. 




* Bu arada, Sevil Parfümerinin kurucusuyla ilgili bir yazı okurken, beni gülümseten şu yazıyı da es geçmeyeyim. 


1980 sonrası Sevil Parfümeri'nin vitrinlerini ilk kez Chanel parfümleri süsler. ‘‘Mağazamıza orta yaşlı bir bayan gelmiş ve ona bir ay önce verdiğim yüz temizleme sütünü bitirdiğini yenisini istediğini söylemişti. Bu imkansızdı çünkü 4 ay kullanılabilen bir süttü. Kendisine nasıl bitirdiğini sorunca, sabah, akşam iki kaşık içtiğini söyledi. Şaşkınlıktan güleyim mi ağlayım mı bilemedim...’’  
Kaynak: Hürriyet Gzt.


3 yorum:

  1. duş jelinin al benili yazısını okurken, sevil parfüm anısını okumak tebessüm dolu sürpriz oldu :D

    YanıtlaSil
  2. Sevil hatırası çok hoşmuş ya bayıldım ne olaylar var:) I loveların şişeleri o kadar albenili ki kokularını aşırı merak ettimmm

    blogumda çekilşim var, beklerim:)

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
  3. @franchising, beni de gülümsetti :)

    @Süm, Ambalaj güzel, koku da fena değil ama yapıları tam beklediğim gibi değil duş jellerinin :( Çekilişine katıldım, çok tatlı yahu hediyen :D

    YanıtlaSil