Arama Kutusu

I Love - Body Butters / Vücut Bakımı

i-love-body-butters
i-love-body-butters


i-love-body-butters




Vücut kremlerinde şekerli kokulu olanlara bayılıyorum! Merakıma yenilip de gördüğüm tüm markaları deniyorum resmen! I love Cosmetics'in daha önce çilekli ve ahududulu duş jellerini yazmıştım. Her defasında I Love markasının vücut kremlerinin, duş jellerinden daha başarılı olduğunu dile getirmiştim. İşte şimdi sahip olduğum 2 vücut kremine geldi sıra.


Üstünde her ne kadar "body butter" dese de, alışılageldik body butter havasında değil, yoğunluğu az diyebilirim. Daha çok losyon havasında hatta. Arada kalan bir yapısı var. Bu yüzden çok kuru ciltlere bol nemlendirme sağlasın amacı ile alınmaması gerek bana kalırsa. Nemlendirmesi yeterli ama muhteşem denilemez. Daha çok lezzetli kremler seviyorum diyenlere tercih edilesi gelebilir. Vanilyalı & dondurma olan da, bir diğeri ahududulu & böğürtlenli olanın da kokuları çok çok hoş. Vanilyalı kremi ilk açtığımda, pastalardaki krem şanti kokusuna benzettim. Lezizzz! Ancak sentetik havası da yok sayılamaz hani.


Bilirsiniz bazı tatlı kokulu kremlerin yapış yapış olma huyu vardır, bunda öyle bir  durum söz konusu değil. Emilimi hızlı. Ambalajındaki kapak kısmı canlı renklerle göz alıcı olmasına rağmen, kremi ihtiva eden alt kısmı şeffaf plastikten yapılma. Plastiği ince yapılı olduğu için, dikkatli kullanmak gerekir. TheBodyShop 'ın body butterların ambalajlarındaki gibi sert plastik olmasını veya tüplü/pompalı olmasını yeğlerdim. Yine de kokusunu ve yapısını öyle sevdim ki, markanın diğer kremlerini de şimdiden merak ediyorum.


Boyutu 200 ml olup fiyatı 17.50 Lira. (Sevil mağazasında), yurt dışı fiyatı ise bir hayli uygun £2.05. Son olarak, diğer I Love Cosmetics ürünlerinde bahsetmeyi unuttuğum bir noktaya değinmek istiyorum. Arkasında yazan içerik bölümünün hemen üstünde yer alan şirin cümleler! Bu kısım gülümsetiyor insanı.


i-love-body-butters
i-love-body-butters
" Parmak uçlarınıza benden yeterli miktarda alarak, vücudunuza dairesel hareketler ile masaj yaparak, cildinizi mükemmel bir şekilde nemlendirirken, cildinize ipeksi bir yumuşaklık ve hoş bir parfüm kazandırın. Lütfen beni gözlerinize değdirmeyin. Eğer olur da beni gözlerinize kaçırırsanız, hemen bol su ile durulayın. Ben yüz kullanımı için uygun değilim, beni sadece vücudunuza kullanın. Uyarı : Ben bir yiyecek değilim, lütfen yutmayın. Beni sadece haricen kullanın ve çocukların ulaşamayacağı yerlerde saklayın."

8 yorum:

  1. Sevil mağazalarında var mı ya hiç dikkat etmemişimm:)


    Blogumda çekilişim var, beklerim, sevgiler:)

    http://birdilimportakal.blogspot.com/2012/03/bakn-burada-ne-varms-hediye-zaman.html

    YanıtlaSil
  2. HA HA BEN YİYECEK DEĞİLİM BENİ YUTMAYINN :))GÜZELMİŞŞ
    YURT DIŞINDA 2 EURO HEEE
    YAAAAA BAZEN ÇOKKK SİNİR OLUYORUMMMM :((
    BENDE ÇOOOKK SEVERİM BÖYLE MEYVALI ÜRÜNLERİİİ GÜLE GÜLE KULLAN

    YanıtlaSil
  3. HA HA BEN YİYECEK DEĞİLİM BENİ YUTMAYINN :))GÜZELMİŞŞ
    YURT DIŞINDA 2 EURO HEEE
    YAAAAA BAZEN ÇOKKK SİNİR OLUYORUMMMM :((
    BENDE ÇOOOKK SEVERİM BÖYLE MEYVALI ÜRÜNLERİİİ GÜLE GÜLE KULLAN

    YanıtlaSil
  4. @Süm, evet var :) Ben de diğer yerlerde olanları fark etmemiştim :)(Watsons,Gratis gibi)

    @elif tuna, yazılar çok şirin ama dediğin gibi ben de sinir oluyorum fiyat farkına :( Teşekkür ederim bu arada.

    YanıtlaSil
  5. OOO KIREMA GİBİ YAHU
    :))

    YanıtlaSil
  6. owwww çok güzel gözüküyorlar. Ben de body butterlara dayanamıyorum. Vanilyalı herşeye bayılıyorum, bunu da görünce hemen almak istedim. Burada herşeye 2-3 kat fazla para vermemize çok sinirleniyorum. Gümrük yasasını da takipteyim, gelişmeler olursa blogumda paylaşacağım.

    YanıtlaSil
  7. Takipteyim mor rimel :)

    YanıtlaSil