Arama Kutusu

(Sone Erdi) Hediye Çekilişimmm...!

blog-hediye-cekilisleri

Merhaba, 3.hediye çekilişimi düzenlemek istedim. Daha kolay bir katılım olsun diye de, aşağıdaki formu düzenledim. Formu doldurarak hediye çekişime katılabilirsiniz.


Hediye çekilişimdeki tüm ürünler Orjinal olup, yeni bitirdiğim bir kitabı da eklemek istedim. (OPI oje, bir kez swatch için kullanılmıştır.)

Ana Şartlar :
Google + Sayfamı Takibe Almak (Buraya Tıklayabilirsiniz)
Blogumu Takibe Almak.

Ekstra Haklar :
Blogunuzda Çekilişimi Duyurmak +1
Twitter Hesabımı (Hesabım için Tıklayınız) Takibe Almak +1
Twitterdan Çekilişimi Duyurmak +1
Blogunuzdaki Blogroll'e (Blog listenize) eklemek +1

Ana Şartları yerine getirmeyenler, çekilişe katılmış sayılamaz. * Ekstra hakları hepsini yapan, toplamda +5 şans elde eder. Sadece Türkiye içi katılımcılara açık. Çekilişim adil bir şekilde olacaktır. Kargosu da bana ait. Son Gün : 27 Nisan gecesi.
NELER VAR?

1) Biotherm Aquasource Non Stop Nemlendirici Krem. (15 ml. - Normal/Karma Ciltere Özel)

2) La Roche-Posay Toleriane Dermo Cleanser - Makyaj Temizleme Sütü (50 ml - Hassas Ciltere Özel.)

3) OPI - Matte Russian Navy Oje (Tam boy)

4) PCO Yüz Maskesi (x 1)

5) Mavi Jeans Kolye

6) Nuray Sayarı - İçindeki Gücün Sırrını Keşfet.

+ Göndereceğim pakete, Minik süprizler de ekleyeceğim.




*Ekstra Haklar Nedir? Bir önceki çekilişimde aldığım bu soruyu açıklığa kavuşturayım. Çekiliş sonlandığında, katılımcıları listeye tek tek yazarken, sadece ana şartları yerine getirenlere +1, tüm ekstra hakları yapanlara +5 defa ismini yazıyorum. Böylece çekilişteki şansını arttırmış oluyor.