Arama Kutusu

Mercan Rengi Harika Ruj! Givenchy Tempting Coral

Givenchy-mercan-coral

Givenchy Rouge Interdit Satin Lipstick, ilk cezbedici yanını şık ambalajı ile sunuyor. Genelde şık ambalaja sahip olan rujların, ağırlık yönünden de hatrı sayılır bir hantallığı oluyor. Bu konuda YSL Volupte Sheer Candy rujuna ayılıp bayılsam da, itiraf etmek gerekir ki taşıması pratik değil hantallığı yüzünden. Ama Givenchy bebeğim, şıklığını hem sadelikle birleştiriyor hem de kullanım açısından da empati kurmasını iyi biliyor.

Dünyada ne kadar mercan tonlu ruj varsa, hepsinin benim olmasını istiyorum! Rujlarda en çok kullandığım ve sevdiğim ton hiç kuşkusuz ki mercan tonu. Sıcak tonlu renkleri makyajımda daha çok tercih edip yakıştırıyorum. Bu ruja da ilk görüşte aşık olduğumu itiraf etmeliyim.


givenchy ruj,coral ruj



givenchy,ruj,swatch givenchy


Sadece ambalajındaki şıklıkla bitmiyor. Rujun kalıcı yanını da seviyorum, üstelik rengini dudakta çok doğal bir havada veriyor. Saten formunda. Mat bir yapısı olmadığı gibi, hafif de ışıltılı bir ruj. Işıltısının dozu çok yerinde. Dudakları nemlendirmesi gayet iyi ve bunu glossy havasından hallice olan rujlar gibi fazla parlaklaştırmadan yapması oldukça güzel. Saten olmanın hakkını veriyor. Rahatsızlık vermeyen hatta benim hoşuma da giden hafif bir parfüm kokusuna da sahip.


coral ruj,givenchy


Bendeki 13  Numaralı Tempting Coral. Sephora'nın sitesinde, bu renk için peachy apricot olarak yazılmış. Tam da denildiği gibi şeftali - kayısı rengi arasında. Ürünün boyutu 3.5 g ve fiyatı yurt dışında 29$ , ülkemizde ise 60 Lira civarı.

6 yorum:

  1. Mmm, bu ruju cok begendim, kesinlikle bi göz atmaliyim ;)

    http://bouquet-defleurs.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Eğer bu renklerden hoşlanıyorsan bakın mutlaka derim :)

    YanıtlaSil
  3. beni al diyor adeta :D

    YanıtlaSil
  4. O deyişler beni öldürüyor zati :)

    YanıtlaSil
  5. müthiş renk! yapısını da seviyorum bunların, çok alınası geldi şimdi :P

    YanıtlaSil
  6. Mercan tonları candır :)

    YanıtlaSil