Arama Kutusu

Erkeklere Özel Bakım #2 - Yves Rocher After Shave Balm

Erkeklere Özel Bakım #2 - Yves Rocher After Shave Balm

Erkeklere Ozel Bakim - Yves Rocher After Shave Balm
Erkeklere Özel Bakım - Yves Rocher After Shave Balm

Tıraş Sonrası Balm - After Shave Balm



Her gün tıraş olmak zor bir durum olsa gerek. Erkekler de kadınlara yönelik pek çok şeyi anlamsız veya zor bulabilir. Kadınlar erkekleri, erkekler kadınları anlamayadursun, Ekşi sözlükte yazılan bir entry hoşuma gitmedi değil. "Her gün tıraş olmak = işini seven sabah, eşini seven ise gece yaparmış bunu." (şuracıkta)


100 kadına sorulsa 99u kirli sakalın çekici olduğunu kabul eder. Ama biliyoruz ki, kirli sakal bırakmasına rağmen yalnız olan erkek de var. (buracıkta)


Her neyse. Bu zor ritüel karşısında traş ekipmanlarınızın iş birliği yanında, iyi bir "tıraş sonrası balsam" da edinseniz, hiç fena sayılmaz. Hem tıraşla oluşan tahrişi yok etmede büyük yarar sağlar, hem de erkeksi bir parfüm dokunuşu ile çakralarınızı açar.


Erkeklere Ozel Bakim Tiras Sonrasi Balm
Erkeklere Özel Bakım - Tıraş Sonrası Balm
Kirli Sakal & Çekicilik Abidesi : Matthew Fox


Yves Rocher markasının erkek ürünleri son derece sınırlı. Bunu hediye olarak alırken, satış görevlisine "Bu hangi  tip ciltlere göre?" diye sorduğumda, "Belirli bir cilt tipine özel değil, tüm erkek ciltlerine uygun" ifadesi karşısında, erkeklere hafif dozlu acıma duygusu hissettim oracıkta. Kadınlara sunulan yelpaze kadar bol seçenek sunulmadığı bir gerçek. Üzücük :(

Erkeklere Ozel Bakim - Yves Rocher After Shave Balm icindekiler
Erkeklere Özel Bakım - Yves Rocher After Shave Balm icindekiler
Bu ürünü hediye aldığım kişiye, hususi olarak denettirdim. Ve sizi temin ederim ki, güzel bir ürün! Hafif yapılı, emilimi hızlı  ve nemlendirmesi güzel. Fakat kokusuz bir ürün değil. Parfüm kokusu bana çok ağır geldi, açıkçası hayatta bu kadar ağır kokan bir yüz kremi almak istemezdim. Ancak aldığım kişi pek beğendi. Odunsu erkek parfümlerini anımsatan bir kokuya sahip. Ginseng Actif serisinden ve yağsız bir ürün. Boyutu 100 ml ve fiyatı 28 Lira. Ben nedense daha uyguna aldığımı hatırlıyorum, belki Yves-Rocher kartı sayesindedir. Ama açıkçası, fiyatı biraz pahalıca. Daha uyguna olsa, tadından yenmez sıfatını üstüne atıverirdim.



Erkeklere Ozel Bakim - Tiras Balmi
Erkeklere Özel Bakım - Tiras Balmı
Family Guy

4 yorum:

  1. ben de kullanıyorum bundan çok güzel bir ürün, erkek bakımında yelpaze keşke daha geniş olsa. Kiehl'sin erkek serisi çok başarılı.

    YanıtlaSil
  2. Kiehl'si aklımın bir köşesine yazdım :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel ya ilk defa kozmocare de görmüştüm. Kiehl i nerede bulabiliriz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Marka Kiehl's değil ama Kiehl's kendi sitesinde bulabileceğiniz mağazaları yazıyor ve telefonla sipariş de mümkün. Yves Rocher ise sitesindeki online siparişten ve mağazalarından ulaşabilirsiniz.

      Sil