Arama Kutusu

Erkeklere Özel : Davidoff Echo Parfüm Yorumu

Davidoff Echo Parfüm Yorumu



Erkekler için de bakım konuları yazmaya karar verdim. Aslında bu zamana yazdıklarım da faydalı olabilir, örneğin nemlendirici kremler gibi. İlk konumun yıldızı, bir fısıyla baş döndürücü olabilen Davidoff Echo Parfümü!




Erkeklere Ozel : Davidoff Echo Parfum Yorumu
Erkeklere Özel : Davidoff Echo Parfüm Yorumu


Bir erkekte beni en ama en cezbeden husus, kuşkusuz ki kokusu. Eğer abartısız ama tenine giden seksi parfümünü, rüzgar esintisi burnuma getirirse, baş döndürücü etkisi ile zor başa çıkabilirim. O denli etkilidir koku hadisesi! Modern kokusu ile cezbediciliği, şık ambalajı ile sadeliği yakalayan Davidoff'un parfümlerinden biri olan Echo, baharatları iyi dengeleyebilen ve ferah notalarıyla da enerjisi yüksek bir parfüm sınıfında. Sahibine etkili bir koku bırakır ancak itiraf etmeliyim ki en seksi erkek parfümü sıralamasında ilk sıralarda yerini bulamaz. Baharatlarla arası iyi olmayanlara da "sentetik" bir kokuymuşçasına izlenim verme ihtimalini de göz önünde bulundurmalı.


Erkeklere Ozel : Davidoff Echo Parfum Yorumu
Erkeklere Özel : Davidoff Echo Parfüm Yorumu

İlk açılışındaki çarpıcılık (baharat notalarının etkisiyle) parfümü biraz riskli kılabilir. Riskten kastım, hediye olarak gözü kapalı alınması hususunda. Ama hayal kırıklarıyla dolu bir kucaklaşma da vadetmeyeceğini belirtmek isterim. Bu mavi şişe, erkeklerde sevdiğim net tavrın, kokuyla özdeşleşmiş hali resmen ! Parfümün yaratıcısı Alain Astori, bağımsızlığına düşkün erkekler için modern bir şehir havası estirtiğini söylüyor. Sanırım tek eksi yanı kalıcılığı. Ortalamanın bir tık aşağısında bana kalırsa..


Genç erkeklere daha çok yakıştığını düşündüğüm bu parfümün burnu olan Alain Astori 'nin diğer kokularını da merak ettiyseniz buraya tıklayabilirsiniz. Şişesi hem sade hem şık, 100 ml fiyatı da 100 Lira civarında.


Erkeklere Ozel : Davidoff Echo Parfum Yorumu
Erkeklere Özel : Davidoff Echo Parfüm Yorumu

13 yorum:

  1. bak işte buna sevindim sonunda erkeleri de önemsiyen bir kadın var :)çok güzel bir paylaşım olmuş ve kendi blogumda bunu yazacağım...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim güzel sözlerine :)

    YanıtlaSil
  3. parfümün yanında onu tanıtan şu mavi gözlü erkeği de verseler :(

    YanıtlaSil
  4. hahah :D Sesli güldüm

    YanıtlaSil
  5. franchising

    ondan kalmamis beni verseler olmaz mi :)

    YanıtlaSil
  6. Bu koku gerçekten çok güzel bir arkadaşıma hediye etmek istiyorum ama online satışını bulamadım ne yazık ki :( nereden edinebilirim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakındığımda 2 farklı sitede gördüm, Hizlial.com ve Mizu.com. Mizu 'da 1gün sonra stokta olacağı not var ama hızlıal'da bir sorun yok gibi gözüküyor, yine de müşteri hizmetlerinden stok kontrolü yapmakta fayda var :)

      Sil
  7. Teşekkür ederim :) sen strawberry'den mi almıştın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, ananemin yurtdışından dönerken duty-free ganimetlerinden :)

      Sil
  8. Hafif ekşiliğiyle güzel bir kokudur ama kalıcılık ve farkedilirlik olarak oldukça zayıf. Burberry London'ın yazlık versiyonu gibi gelir bana. Tasarımcısı özellikle yazlık parfümlerde oldukça başarılı. Bunu Jil Sander Sun Men'de de görüyoruz ama kalite olarak çok iyi düzeyde parfümler değiller genelde.

    Ayrıca karşı cinsten erkek parfümleri ile ilgili analiz duyabilmek oldukça iyi bir şey. Malesef bunun eksikliği oldukça fazla. Ben de bloğumda elimden geldiğince kadın parfümlerini analiz etmeye çalışan birisi olarak böyle bir blog görünce mutlu oldum. Çok teşekkürler bunun için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız Burbery London'a benziyor,London da sucul bir parfümdür:) Karşı cins erkek parfümleri yorumlama konusu ise,bana hem eğlenceli hem farklı geliyor. Bu denli zarif bir yorum beni çok mutlu etti, Blog sayfanıza ben de göz atmalıyım, konu parfümler olunca kualağa daha cezbedici geliyor, çok teşekkürler :)

      Sil
  9. kokularadair.blogspot.com Daha yeni bir blog sayılabilir ama ekleyecek çok fazla parfümüm var. Şu anda içerisinde baya bir kadın parfümü var. Erkek parfümleri öncelikli olmak üzere ilerleyen zamanlarda daha da fazlasını eklemeyi umut ediyorum. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Favori sitelerime ekledim bile, ilk izlenim olarak nitelikli bir blog olması dikkat çekici,müzikleri de çok uyumlu doğrusu, fırsat buldukça hem yeni parfümler keşfetmek hem de güzel yazılar okumak adına bakınacağım :)

      Sil