Arama Kutusu

Ebay Mini Alışveriş: Şirin Kozmetik Çantası

ebay-alisveris-kozmetik-cantasi

Ebay Mini Alışveriş: Şirin Kozmetik Çantası

Kozmetik ve bakım ürünlerim, günden güne çoğaldıklarını kalabalıklığı ile fark ettiriyorlar. Evlere sığamıyorum haykırışları içinde kaybolurken, bir yandan düzenleme yollarına gidip rahatlıyorum. Bakıyorum ki düzenlenmiş görüntüleri pek bir iç açıcı. Hem de düzenlerken pek çok ürünü tekrar elden geçirip tarihi geçmiş olanları ayıklıyorum. Bu anlamda da iyi oluyor.


Düzenlemek için birkaç küçük çanta edineyim dedim.  Aslında akrilikten yapılma organizerler en güzeli ama ben tuvalet masası için değil, kullanmadığım ürünleri çekme içlerine birikmesin niyetiyle göz önünden almak gayesi taşıyarak aldım bu minik çantayı. Ve kabul etmeliyim ki, şirinliği beni tavladı. Hoş, bir Hello Kitty düşkünü bünye de değilim ama o an alıverdim. Boyutu bir makyaj çantasına göre daha büyükçe. Ama tabii ki sizin ne büyüklükte makyaj çantası kullandığınıza bağlı mukayesesi. (Ölçüleri 28cm x 15cm x 15cm) Şöyle diyebilirim, içinde 100 ml.lik 3 parfüm rahatlıkla sığıyor. Yani orta büyüklükte denebilir. Normalde küçük çocukların öğlen yemek çantası imiş... Fakat çantadan gelen keskin bir koku var, zamanla geçse de bana çok kimyasal keskinlikte geldi ilkin. Çocukların yemek çantası olarak kullanmak pek uygun değil sanki..


Çin'den gelen çantam, beklediğimden daha tatlı çıkmasıyla şaşırttı beni. Renkleri çok canlı, minik tutma saplarının oluşu ve kolaycacık silinebilmesi de hoş. Küçük bir açık arttırmaya girerek ürünü kazandım. Fiyatı 1£ gibi ufak bir rakam. Üstelik kargo ücretsiz. 1-2 hafta içinde elime ulaştı. Normalde Çin'den gelmesi en az 20gün bulur. Fakat benim aldığım satıcı, ürün satmayı durdurmuş. Aynı etikete sahip diğer çantalar için sonuçlara bakınmak isterseniz, "Hello kitty lunch bag" olarak Ebay'de aratabilirsiniz.


ebay-alisveris-kozmetik-cantasi


ebay-alisveris-kozmetik-cantasi


ebay-alisveris-kozmetik-cantasi



4 yorum:

  1. Merhaba,
    Blogunu yeni buldum ve sevdim, ebay alışverişlerini de bayağa inceledim. Ben ebay'den alışveriş yapmak istiyorum ama aklımda binlerce soru var.
    Genellikle Türkiyeye yollamııyorlar :( Bir de her paket geldiğinde taaaa PTT'nin genel merkezinden alacağım fikri sinir ediyor, tabi bir de vergi fln. alırlarsa..

    http://notesonmypinboard.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Lindenza, Önce teşekkür ederim :) Arama ayarlarından Türkiye'ye gönderim yaparsanız, direkt gönderim yapanları bulursunuz. Tek tek arama zor olacaktır.
    Paketiniz, eğer gümrük kurallarına uygunsa, evinize kadar normal bir şekilde gelir. Limitini aşmadığınız ve posta yolu gelen ürün kıstasına uygunsa, vergi gelmez zaten. Takıldığınız noktalar olursa, seve seve tekrar yardım edebilirim :)

    YanıtlaSil
  3. İlgin için çok teşekkür ederim; hemen ebay dünyasına dalacağım. :) Aklıma takılan sorular olursa yine rahatsız ederimmm :)

    YanıtlaSil
  4. İstediğin zaman sorabilirsiniz :) Elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım

    YanıtlaSil