Arama Kutusu

Dalin Yağlandırmadan Nemlendirici Sprey


Dalin Light Oil Spray, ambalajındaki "Yağlandırmadan Nemlendirir" yazısıyla dikkatimi çektiği için hiç düşünmeden aldım gezindiğim market raflarının arasından. Kullandıkça da "iyi ki almışım" dedim her seferinde.

Vücut bakımına özen gösteriyorsanız, bebek yağlarının sağladığı katkıyı biliyorsunuzdur mutlaka. Eğer keşiflerinizin arasında hala yer almadıysa, "mutlaka denemeliyim" listenize not edin derim.

Bebek yağlarını yıllardır kullanırım, hatta rahatlıkla diyebilirim ki kazandığım en iyi alışkanlıklar arasında. Sağladığı yumuşaklık bir yana, vücut çatlaklarını önlemede de katkısı olduğunu düşünüyorum. Fakat her duş sonrası uygulamak biraz zaman alıcı. Bu bağlamda, daha hafif formunda olan bu ürünü keşfettiğimden beri, yeri hep baş köşede.

Yağlandırmadan nemlendiriyor mu? Kısmen. Aslında diğer bebek yağlarına nazaran, çok daha iyi bu konuda ama yağlılık hissini tam olarak yok edemiyor. Mesela yazın kullanmayı pek sevmiyorum. Ağır geliyor. Nemlendirmesi ise gayet iyi. Ben genelde akşamları duş aldığımda, yatmadan evvel kullanıyorum. Sabah yumuşacık bir bedenle güne merhaba diyorum. Bu da güne iyi başlama nedenlerinin en vazgeçilmezi.

Yağlılık hissi sıfır olmasa da, bir bebek yağına göre çok daha pratik. Spreyli bir ambalaja sahip. Kullanışlılık açısından daha işe yarıyor. Kokusu papatya ve lavanta özlerinden oluşmakta, bu da rahatlatıcı his veriyor. Hipoalerjenik (Alerjik riski minimum) olduğunu da hatırlatmakta yarar var. Fiyatı 13.5 Lira ve boyutu da 200 ml. 



11 yorum:

  1. vay be bu dalinler hala var mı?reklamlarda ne zamandır çıkmıyordu :)
    bu arada bu çocuklar için mi yoksa minik bebelerde kullanıyor mu :)

    YanıtlaSil
  2. Ben yüzüm için değil ama yazın tüm cildime kullanıyorum.güneş kurutmasın kötü görünmesin diye.Gerçekten çok memnun oldugum bir sprey:)

    YanıtlaSil
  3. bebe yağını saç uçlarına kullanan kızlar vardı bi ara ben denedim ama çok kaçtı sanırım yıkadım tekrar.. saç uçlarında denedin mi canım hiç?

    YanıtlaSil
  4. yıllardır kullanırım, hatta ilk kozmetik malzemelerimdendir bebe yağı, ama bunu denememiştim, hemen bakıyorum....
    http://esradandunyaya.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. @eglengunce, evet var:) Bu zannedersem bebekler de kullanabilir, sitesinde yaş farkı gözettiklerini gören uyarı görmedim, hatta ilk cümleleri "Bebeklerin cildini yağlılık hissi bırakmadan nemlendirir"

    @Cosmotrend, ben de yüzüme değil, vücuduma uyguluyorum, güneş sonrası için de uygun aslında, güzek fikir :)

    @Kozmetik Deneyimleri, o dediğini hiç denemedim. Faydası var mı bilmiyorum ama ben kullandığım saç serumumdan çokça memnunum, Organix markasınınki kullanıyorum bu arada.

    @esrates, hali hazırdaki bebek yağlarını kullananların seveceğini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Çok seviyorum bebe yağlarını. Sprey olması ise çok rahat kullanım açısından. En kısa zamanda deneyeceğim teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  7. Adsız21/9/13

    bir süredir takip ediyorum seni, çok yararlı paylaşımlar var ama şunu demeden geçemeyeceğim:biraz araştırdım bebek yağları içinde yüksek oranda parafin içeriyor.dalinin içeriğine bakmadım ama genelde böyle bu.hele bebeklerde kullanmak çok sakıncalı.sen de kullanma bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, öneriniz için teşekkür ederim :) Çok haklısınız, konuyu yazalı 1 seneden fazla oluyor, ben de o zamanlar kullanıyordum, artık kullanmıyorum :) Teşekkürler sevgiler

      Sil
  8. Ama çocukçundusa neden paraben içeriyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Market raflarında satılan çoğu çocuk bakım ürününde paraben var, sanıyorum artık parabensiz olanları da üretilmeye başlandı, yeni serilere bakınmanızı öneririm, bu konu taa 3 yıl öncesinin

      Sil