Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #9

bitenler-kulubu

Bu seferki Bitenler Kulübü üyeleri, bittiği zaman hemen yenilenmesi gerekengillerden. Fakat şampuanı yenilemezsem iyi olur, zira elimdeki şampuanları bitirmeden yeni bir şampuan almama orucundayım.



1) En sevdiğim 5 şampuan sıralamasında olan L'occitane,  hacimlendirme görevini en iyi yapan yegane şampuan.  Her ne kadar fiyatı biraz tuzluca olsa da, 500 ml boyutuyla da cömertliğini sergiliyor. Online satışı da var.


2) Feminsoft - Intim Likit : Bir genital bölge temizleme ürünü. Bitti fakat yedeği var. Çok memnun kaldım. Olmazsa olmazlarımdan biri oldu adeta. Daha önce de şurada bahsetmiştim.


3) Rosense Gül Suyu : Her eve lazım bir ürün. Yıllardır vazgeçilmezim. Yaz zamanı daha çok seviyorum, buz kalıplarında. Hakkında bir yazı da yazmıştım buracıkta.



Ürün bitirmenin hafifliği bambaşka ^^



4 yorum:

  1. bu tür postları çok seviyorum.. :) fikir veriyor insana..
    bu arada ellerine sağlık, çok keyifli bir blogun var!

    YanıtlaSil
  2. decodeniquo, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Adsız13/4/12

    canım loccitane hacim şampuanının fiyatı nedir? bende bakayım.

    YanıtlaSil
  4. 67 Lira, ama deneme boyu daha uygun.

    YanıtlaSil