Arama Kutusu

AveSeena Ürünleri

aveseena-urunleri
aveseena-urunleri

aveseena-urunleri
aveseena-urunleri


Kozmetik ürünlerine ilgim kadar doğal ürünlere de ilgim  yoğun. Üstelik bu ilgim gitgide artıyor. Özellikle cilt bakım ürünlerinde doğal ürünlerle uzun vadede etkisini görüp, cildime ne kadar büyük iyilik yaptığımı fark ediyorum. Doğal ürün markalarından biri olan AveSeena ürünleri, cildimde sağladığı yumuşaklık ve canlandırma etkisini çok sevdim. Hatta bilindik markalarla kapışacak boyutta. Ürünlerinden paraben bulunmuyor. Üstelik hayvanlarda test edilmiyor.


Mineral Sea Yüz Kreminin içerisinde, Sodyum, Magnezyum, Çinko, Mangan, Shea, Avokado, Yosun, Yeşil Çay, Aloe Vera, Sekoya Ağacı Yaprağı, Nane, Okaliptüs ve Vitamin E bulunuyor. Bu kadar güzel içeriği bir arada bulmak harika. Mutlaka edinilmesi gereken kremlerden birisi. Cildi yumuşacık yapıp canlandırıcı etkisiyle de gönlümü fethetti.


China Doll Gece Kreminin içerisinde, Karaçam, Kusburnu, Yulaf, Pirinç, Yosun, Jojoba, Shea, Kuşburnu, Ayçiceği, Üzüm Çekirdeği ve Vitamin E bulunuyor. Gece kremi kullanmayan bir insanım. Çünkü cilt bakımım için gündüz kullandığım kremi kullanıyorum geceleri de, yani ayırmıyorum. Bu yüzden diğer gece kremlerinin etkisiyle kıyaslıyamıyorum ama denediğimde sabah yumuşacık ciltte uyandım. İçerik listesinin ve bilgilerinin detaylarına bakınarak size uygun olup olmadığına karar verebilirsiniz.


En çok ilgimi çeken de, Olive Leaf & Oat Kuru Yüz Maskesi oldu. Bu kuru yüz maskesini 5 farklı şekilde hazırlayabiliyoruz. Ben soğuk süt ve su ile uyguladım. İçeriğindeki beyaz kil ile desteklenmiş bitki özleri, cildin nefes almasını ve gözle görülür bir canlılık sağlıyor. Kai Çileği, Kuşburnu, Zeytin Yaprağı, Argan, Rhyolite, Yulaf, Pirinç, Yasemin, Gül ve Sandal ağacı içeriğine sahip olan bu maske de sırf bu içeriklerle bile ilgimi cezbetmeye yetti.

* Basın Ürünleridir.

4 yorum:

  1. oldu mu simdi bu yazı, tam da elimdekiler bitene kadar bir sey almayacagım derken :) cok merak ettım

    YanıtlaSil
  2. Birsen4/5/12

    MiskinKekcim blogun çok güzel. Böyle yeni güzel ürünler buldukça yazmaya devam et lütfen. senin yazını okuyup bende mineral sea kremini aldım sabunda kullandım. kremden çok memnun kaldım ballı sabun harika kokuyor. başka ürünlerini kullandın mı? :) tşk

    YanıtlaSil
  3. Birsen, çok teşekkür ederim güzel sözlerin için :) Henüz başka ürünlerini denemedim, kullandığımda mutlaka yazılarını yazarım :) Sevgiler

    YanıtlaSil