Arama Kutusu

Çivi Gibi Tırnaklar Hayal Değil / Alessandro Nail Spa Tonic Nail Hardener

Alessandro Nail Spa Tonic Nail Hardener
Alessandro Nail Spa Tonic Nail Hardener



Tırnak güçlendirici ürünlere karşı beklentim çok yok, çünkü dışarıdan ne kadar müdahale edersek edelim, eğer dengeli beslenme nanay ise hayatımızda, tırnakların da yelkenler fora durumu olarak şekillenmesi işten bile değil! Tecrübeyle sabit efenim.


Düzenli beslenme, dengeli yeme-içme rehberine uyum sağlama, benim hayatımın en zor kımı resmen! Biraz aksatınca başlıyor cildimde sorunlar, saçlarımda kırıklar, tırnaklarımda pütürlükler. Bu konudan haylice muzdaribim doğrusu.


Bu arada bu ürün her ay satın aldığım Vanilya Club kutularından çıktı. Gelen 2 güzellik kutusunu çok beğendiğimi söyleyemem. Evet bizi yeni markalarla tanıştırması hoş ama 2 kutuda da aynı markanın farklı ürünlerini koyması ve ulaşması kolay ürünleri de araya serpiştirmesi, kutunun da fiyatını ani olarak 35 Lira'ya çekmesi pek hoş değil.

Alessandro Nail Spa Tonic Nail Hardener
Alessandro Nail Spa Tonic Nail Hardener
Her neyse, gelelim ürünümüze. Daha evvel kullandığım bir tırnak güçlendiricim var olmasına vardı. Hatta şuracıkta da hakkında epeyce sevgimi dile getirmiştim. Kendilerinden deli gibi memnundum aslında, bana göre kozmetik bir ürün olarak yapabileceği en iyi başarıyı sağlıyordu. Ancak kozmetik ürünlerinde yurt dışı alışveriş yasağının hala devam ediyor oluşu ve de Türkiye'de markanın bulunamayışı bıdı-bıdıları yüzünden yenilemek namümkün oldu. Hal böyle olunca, daha ulaşılabilir ancak işini de layıkıyla gören bir ürün olsa ne güzel olur diyordum. Velev ki, bu sesimi duyan enerji yüklü evren, benim Alessandro Nail Spa Tonic Nail Hardener ile tanışmamı sağladı. Vanilya Club kutusundan çıkıverdi.


Kullanıp, sonuçlarını değerlendirmem için beklettim bu kadar. Yoksa epeydir elimde. Ve gönül rahatlığıyla diyebilirim ki, güzel bir ürün! Evet, mucizevi bir ürün değil ama ne kadar dengeli beslenme, o kadar tırnak-saç-cilt tamlamasının gerçekçi yanını, akıllardan bir an olsun çıkarmamak gerek. Kozmetik olarak tırnak güçlenmesinde, düzenli kullanımla yarar sağlıyor. En güzel yanı kokusu! En pratik kısmı ise yapısı! Kokusu portakalın o şahane cezbedici büyüsünde ve yapısı da hafif. Ovularak yediriliyor tırnaklara ve geriye sadece kokusunu bırakıyor. Yapış yapış veya yağlı bir his vermeden kullanım sağlaması ve kokusunun hoşluğuyla gönlümü celbetti diyebilirim.


Boyutu 10 ml olan bu ürünün fiyatı ise, (biraz yüksekçe) 35 Lira.
Kırılmalara inat daha güçlü tırnaklara!


6 yorum:

  1. Adsız9/3/12

    Ne güzel yazıyorsun canım :)

    YanıtlaSil
  2. hmmmben de geçenlerde internette bi satış sitesinde görmüştüm acaba nasıldır die merak etmiştim.aynı orun bende de var.tırnaklarım çok zayıf ve bakımsız sinir oluyorum!!bi çok ürün de kullandım ama etkili olmadılar.bi de bunu deneyeyim.teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim @Adsız :)

    @gülümse bana göre alınıp denemeye değer bir ürün ama fiyatının daha makul olsun isterdim kesinlikle. En olumsuz tarafı, sanırım fiyatı.

    YanıtlaSil
  4. bende diyorum bu kadınlar tırnaklarını nasıl bu kadar uzatabiliyorlar kırılmadan meğer hilesi varmış bu günde bişe öğrendim :) ama ne olursa olsun 35 tl vermezdim böle bişeye tırnakları keserim daha iyi hemde beleş :)

    YanıtlaSil
  5. bu yazı gerçekten şahane olmuş miskin kek.....

    YanıtlaSil