Arama Kutusu

Watsons Deborah Milano Makyaj Ürünleri Alışverişim

watsons-deborah-milano-makyaj-urunleri-alisverisim
Watsons Deborah Milano Makyaj Ürünleri Alışverişim


Watsons 'tan yaptığım bu alışverişimde, her girdiğimde dikkatimi çeken Deborah Milano stantıyla tanışıp kaynaşayım dedim. Aldığım bu 3 üründen birisi hediye ancak şu an hatırlayamadım hangisi olduğunu. Fakat genelde Deborah Milano stantında kampanyası bulunuyor.



En soldaki tombik rimelin ve yanındaki 2 rujun detaylı incelemesini daha sonra yapmak üzere erteliyorum. Gelelim en sağdakine. Dinlendirici gözlüğüm var, kitap okurken veya bilgisayar başında oyalanırken kullandığım ve bilmenizi isterim ki bu mendillerle kendileri aşk yaşıyor. Kruidvat  markasına ait ve içinde 20 adet bulunan bu mendillerin, tek kullanımlık olması dezavantaj olmasına rağmen, temizlemesi harika. Sırf bu yüzden her gittiğimde bol bol alıyorum, çünkü çabuk tükeniyor.


Watsons Alışverişi - Watsons Gözlük Temizleme Mendilleri
Watsons Alışverişi - Watsons Gözlük Temizleme Mendilleri

Sadece gözlük camları için değil fotoğraf makinesi, laptop ekranı gibi yüzeylerin de temizliğine yarıyor. Hafızam beni yanıltmıyorsa fiyatı 4.5 Lira idi. Denk gelirseniz bir deneyin derim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder