Arama Kutusu

TheBalm Betty Lou-Manizer Bronzer

the balm betty lou kullanan


Thebalm Betty Lou Manizer



Daha önce bahsettiğim Gratis alışverişimde aldığım bu şipşirin Betty Lou Manizer özellikle yaz zamanı kullanmak için edindiğim bir bronzer. Ambalajının üstünde yazan hem bronzer, hem aydınlatıcı hem de far olarak kullanılabiliyor olması, epey işlevsel. Rengi bronz bir turuncu. Aslında turuncuya kaçan renginin bana açık geldiğini itiraf etmeliyim, koyuca bir bronzerın üstüne daha glowy görüntü sağlamak için kullanılınca hoş olduğu bir gerçek.  Fakat buğdaydan esmere dönük ve esmer tenlilere daha çok yakışacaktır. Turuncu durmayacak en azından. Beyaz tenimle uyum sağlayamadığı için, bronzer olarak değil de daha ziyade far niyetine kullanıyorum. Bu demek oluyor ki gramaj olarak koskocaman bir fara sahibim! (Not: Bronzlaşmaya başladığım yaz zamanı, daha rahat kullanmaya başladım)

Far olarak, harika bir duruşu var. Tazecik bir görüntü sağlıyor gözlerde,kaldı ki bugünlerde aradığım tam olarak buydu. Yapısı yumuşacık, kadife gibi. Pigmenti oldukça iyi. Uygularken toz toz olmuyor. Paraben ve talc içermemesi en güzel yönü.

thebalm kullanan


thebalm betty lou kullanan


the balm betty lou kullanan


Ambalajı, tüm theBalm ürünleri gibi şirin. Sert yapılı metal yapıdaki ambalajı ağır değil, çantada rahatlıkla taşınabilir hafiflikte. Aynası da mevcut. 8.5 gram boyutunda ve fiyatı Gratis mağazalarında 40 Lira. Zaman zaman theBalm ürünlerine yapılan indirimine de denk gelirseniz tadından yenmez. Göz farı niyetine veya makyajınızda pırıltıya ihtiyaç duyduğunuz her alana uyum sağlayabilen yapısı nedeniyle alış tercihim oldu.


10 yorum:

  1. bunu istiyordum ama çok turuncuymuş ya yanakta kullanmak için :/

    YanıtlaSil
  2. ben de yakın zamanda bununla ılgılı yazı yazmıstım. aslında esmerlere daha cok yakısacak bır tonu var :)

    YanıtlaSil
  3. yüz kontürlemek için kullanılır mı ki hem bu hem diğer aydınlatıcı? çok mu ışıl ışıl olur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır kullanılmaz :) Zaten thebalm da bronzer aydınlatııcısı olarak tanıtıyor, direkt bronzer şeklinde değil.Thebalm bahama mama bu konuda daha iyi. Dilerseniz ona bakınabilirsiniz, tabii açık tenli değilseniz

      Sil
    2. Deneyip görmem lazım o zaman, teşekkür ettim:)

      Sil
    3. rica ederim :)

      Sil
  4. nesrin4/2/14

    ben allık olarak kullanıyorum sarı bazlı bi tene sahibim bazen tüm yüzüme eğerki boğazlı kazak giydiysem sürüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm yüze bronzer olarak mı, ama bu çok turuncu? Düşünüyorum da bunu kaldıracak esmerlikte ne kadar olabilirsiniz diye. Sıcak tonlu olmanız bu ürünü kullanım açısından daha rahat ama tüm yüze bronzer olarak kullanılması biraz turuncu kaçabilir, dikkat edin derim :) Linkteki theBalm Bahama Mama Bronzer daha uygun seçim olacaktır, bakmanızı öneririm

      Sil