Arama Kutusu

Sally Hansen Kütikül Giderici

sally-hansen-kutikul-giderici-kullananlar

Sally Hansen Kütikül Giderici



Sally Hansen tırnak bakımında popüler isimlerinden birisi ve ben de ürünlerini oldukça seviyorum, daha önce hiç tırnak eti temizleyici kullanmamıştım. Trendyol alışverişlerimin birinde edindiğim Sally Hansen markasına ait Instant Cuticle Remover kullandıkça hoşuma gitti. Şeffaf ve jel formunda.


Sally Hansen Kütikül Giderici Nasıl Kullanılır ?





Sadece 15 saniye boyunca tırnak etlerinin olduğu bölgeye uyguluyorsunuz, ben sonrasında Eco Tools'un ipincecik bir törpüsü sayesinde itme işlemini gerçekleştiriyorum. Bu evreden sonra da ellerimi sabunlayıp yıkıyorum.



sally-hansen-kutikul-giderici-kullananlar


Bugüne kadar manikür işlemlerinde tırnak eti olan kısmı hiç kestirmediğim için, fazla bir problemim yok. Bu sebeple bana yetiyor. Ama kalın tırnak etlerinde sonuç ne olur, bilemiyorum. Tırnak etrafımı, kısa bir sürede yumuşatıyor, bu bağlamda oldukça pratik.


sally-hansen-kutikul-giderici-kullananlar


 El tırnaklarından ziyade ayak tırnaklarında daha çok kullanıyorum. 29.5 ml 'lik minik duruşuna rağmen o kadar bereketli bir ürün ki. Küçük bir damlası yettiği için, azar azar kullanmak kâfi. Fiyatını net hatırlamamakla beraber, genel olarak 25 Liraya satılmakta.


7 yorum:

  1. Çok merak ediyordum bunu. Demek ki ilk alışverişte çantaya atılacak :)

    YanıtlaSil
  2. Eminim yurtdışında fiyat olarak çok daha uygunadır :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de kullanıyorum ve çok memnumun hatta ben üçlü set olarak aldım soyulmaları önleyici parlatıcı gibi birşey ve e vitaminli tırnak eti yağı da mevcut hepsinden memnun kaldım..

    YanıtlaSil
  4. Diğer tırnak ürünlerini hiç denemedim, dediklerini listeme aldım Ece :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. 6 dolarmış fiyatı...

    YanıtlaSil
  6. Ne yazık ki ülkecek kazıklandığımız aşikar

    YanıtlaSil
  7. bende bu ürünü uzun zamandır edinmek istiyordum çok iyi oldu yazını okumam hemen almak istiyorum :)

    YanıtlaSil