Arama Kutusu

Rosense - Gül Suyu

rosense nasıl kullanılır

Rosense Gül Suyu



Güzellik rutinlerimizde kült olmuş bir ürün, gül suyu! 

Hayatımda hiç uzun soluklu tonik kullanmadım. Karma (kuruya dönük) ve hassas cildim var. Bir kaç kere kullanma denemelerim olmadı değil. Üstelik oldukça yüksek paralar döke saça. Cilt tipime göre aldığım halde, etkisini yerlere göklere sığamayacak kadar göremedim ve gereksiz bir ayrıntı olarak hayatıma yer ettim.

Onun yerine, uzun senelerdir kazandığım başka bir alışkanlık var ki, işte bunun etkisi yerlere göklere sığdıramayacağım kadar çoktur nazarımda. Doğal gül suyu. Bu konuda yalnız olmadığımı çevremdeki arkadaşlarımın da sıklıkla kullandığını görünce anladım. Ancak değinmem gereken bir nokta var. Doğal özdeş gül esansı olan gül suyu markalarını rafa kaldırmak. %100 Doğal olanları kullanmak. Isparta gibi gül ile anılan şehrimiz var iken esanslara ne hacet!

Gül suyunu neden tonikle eş değer görüyorum? Çünkü gül suyu da cilde tonik etkisi yapar. Devamlı kullanıldığında cildi yumuşatır, canlandırır ve temizlenmesinde yardımcı rol oynar. Ayrıca kattığı ferahlık ve tazelik hissi de cabası.

Tarihi güzellik ikonu Kleopatra 'nın sırlarınından biri olduğu da iddia ediliyor. Bu kısmın ne derecede doğru olduğunu ispat edecek delilleri toplamak zor icraat ama konu güzellik olunca her duyuma kulak kesilmek gerek. Yıllardır gül suyunu, hemen hemen her günün başlangıcında ve sonunda kullanmakla edindiğim alışkanlık, cildime gani gani bonuslarla dönüyor. Sadece cilt bakımı değil, saç bakımımda da yeri vardır.

Rosense markasına güvenirim. Diğer markaları da merak ettim ama bittikçe, nedense hep Rosense aldım. Sanırım yaygın olarak satışı yapıldığı için, sıklıkla denk geliyorum. İyi ki de geliyorum çünkü kendilerinden pek bir memnunum. Sadece market raflarında değil, kendi satış noktaları da bulunmakta. Ayrıca pek çok online kozmetik sitelerinden de temini mümkün. 300 ml boyu 7 ile 9 Lira arasında. Bir de çanta boyları var.


* Özellikle yazın buz kalıplarına koyduğum gül suyunu yüz havlumla soğuk kompres olarak uyguluyorum. Öneririm.

12 yorum:

  1. canım saç bakımında nasıl kullanıyorsun gül suyunu?

    YanıtlaSil
  2. Hayatımda hiç tonik kullanmadım hep Isparta'dan gelen saf gül suyu ve bende çok memnunum :)

    YanıtlaSil
  3. rosense seviyorsanız bloğumdaki çekilişime beklerim sizi de

    YanıtlaSil
  4. Saçlarıma, duşta son durulama olarak kullanıyorum Hülya :)

    Benim de tonik mazim pek yoktur, gül suları sayesinde :)

    YanıtlaSil
  5. güzel fikirmiş :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  6. saç ıcın hıc denememıstm bendede otacının var ama rosense daha ıyı dıye duydum bıtnce ondan kullancm :)

    YanıtlaSil
  7. Uzunca süredir Rosense kullanıyorum ve inanılmaz memnunum :)

    YanıtlaSil
  8. kesınlıkle bende rosense alcam :)

    YanıtlaSil
  9. Umarım memnun kalırsın :))

    YanıtlaSil
  10. Bugün ki sorumun cevabini sizler sayesinde almis oldum! :) Cidden cok tesekkürler! Türkiyeye gelince artik litrelerce alirim ;D

    Bu arada bu harika blogu takibe aldim! :)

    Sevgiler
    DyG`STyLe

    YanıtlaSil