Arama Kutusu

Petek Kozmetik Gül Özlü Bakım Kremi + Osmanlı Sabunları

Petek Kozmetik Gül Özlü Bakım Kremi + Osmanlı Sabunları

petek-kozmetik-urunleri-osmanli-sabunlari
Petek Kozmetik Ürünleri - Osmanlı Sabunları

Petek Kozmetik ve Osmanlı Sabunları ile tanışmam Ankara'da bulunduğum zamanlarında, Atatürk Kültür Merkezi'nde açılan fuarların birinde oldu. (Fuarlar özel zamanlarda açılıyor bildiğim kadarıyla, örneğin yılbaşı,sevgililer günü) Mis gibi kokularıyla cezbeden stanttan aldım hepsini.


Krem gül şehri olan Isparta firmasına ait. Vitamin E de ihtiva eden bu bakım kremini aldığım günden beri elimden düşürmüyorum neredeyse. Yapısından ziyade kokusu için tükettiğimi itiraf etmeliyim. Kokusu gül bahçesi gibi. Aslında gül kokuları risklidir. Yoğun olunca, mesela gül suları gibi, itici bir havası da bulunabiliyor ama bu kremin kokusu oldukça güzel.



petek-kozmetik-urunleri-kullananlar
Petek Kozmetik Ürünleri

Görüntü olarak normal bir krem edasıyla da dursa da, yapısı body butter kıvamında, biraz yağlıca. Ancak yedirmesi çok uğraştırıcı değil. Açıkçası, The Body Shop 'tan daha evvel kullandığım, gül yağı ve özü içeren "Moroccan Rose Body Butter" ile kıyaslaştıracak olursam, bundan daha memnun kaldım diyebilirim. Hem kokusu daha doğal, hem de yapısı daha hoş.


petek-kozmetik-urunleri-kullananlar
Petek Kozmetik Ürünleri

Tek eksi yanı, ambalajı. Daha hoş bir ambalaj yapılabilirmiş, biraz "anneanne" modunda olmuş :) Bir de ambalajındaki yazılar kolayca silinme özelliğinde. Mesela içerik kısmındaki yazılar tamamen silinmiş durumda. Firmayı internette arattığımda, web sitelerinde de satışı olduğunu görmek şaşırtıcı oldu. Sitesindeki ürünlerinde, benim aldığımdan daha farklı çeşitleri de bulunmakta. Aldığım fiyat, 10 Lira idi.


osmanli-sabunlari-kullananlar
Osmanlı Sabunları

O stanttan diğer aldıklarım ise, Osmanlı Sabunları isimli sabunlar. Adını duymadığım bu markayı internette arattığımda ise, beni sepetiyle bir Osmanlı padişahının karşılaması hoş oldu :) Her bir sabunun kendine özel etkisi var. Mesela benim aldıklarım; siyah noktalar, göz morlukları ve vücut çatlakları için.

osmanli-sabunlari-kullananlar
Osmanlı Sabunları Yorumları

 Ancak ben yüz temizliğimde sabunu kullanmadığımdan, hepsini vücut bakımı için kullanmaya niyetliyim. Arka kısmında yazan içerikleri ise şu şekilde ;

* Zeytinyağı, Bal Özü, Palm Yağı, Su ve Sabun bazı.


Ben 3 sabunu (anlıyorum ki indirim varmış) 10 Liraya aldım. Her iki firmanın da online satışları mevcut ancak henüz bir deneyime sahip olmadığımı hatırlatmak isterim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder