Arama Kutusu

Neutrogena - Hızlı Emilen El Kremi


Eğer makul fiyatına rağmen iyi iş gören, sürdüğünüz anda da elleri yağ içinde bırakmadan nemlendiren bir el kremi arıyorsanız, size gün içinde sıklıkla kullandığım Neutrogena'nın Hızlı Emilen El Kremini öneririm.

Bir el kreminde en istenmeyen özellik yapış yapış olma durumu ve bir türlü emilemeyen yağdır. Her iki olası problemi  de bu kremle yaşamadım. Hem çabuk emiliyor hem de nemlendirmesi yeterli. Ancak itiraf etmeliyim ki, kokusunu pek sevemedim. Aslında rahatsız edeci baskın bir yönü yok kokusunun, ancak sevilesi bir yanı da yok nazarımda. Parfümsüz olmasını yeğlerdim.



Eczanelerde ve market raflarında satılmakta. Ürünün boyutu 75 ml ve fiyatı 10-11 Lira arasında.

İçerik olarak çok iç açıcı değil. Fakat yapısı ve yarattığı etki ile pahalı pek çok markanın kremlerinden "neyim eksim benim!" diye veryansın ederek rakiplerine diş bileyecek cinsten.


5 yorum:

  1. Bende de vücut kremi var, hoş ben onu da ellerime sürüyorum :) Ben kokusunu çok seviyorum ama içerik olarak gerçekten iç açıcı değil :( Sevgiler <3

    YanıtlaSil
  2. çok iyi bir ürün ayaklar için de krem çıkardı o da çok başarılı

    YanıtlaSil
  3. selam,
    çok güzel paylaşımlar var bu blogda..
    keşfettiğime sevindim :)
    takipdeyim...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. cabuk emılmesı guzel bı ozellık,bu arada mımledım senı sevgıler:)

    YanıtlaSil
  5. üstüne el kremi tanımam

    YanıtlaSil