Arama Kutusu

Maybelline Liquid Eyeliner

maybelline eyeliner

Bir eyelinerdan ne beklenir? 
Tek hamlede muhteşem siyahlık!



Ne yazık ki bu beklentimi karşılayamadı Maybelline Line Definer Liquid Eyeliner. Keçe uçlu, pembe ambalajlı bu eyelinerı, bir arkadaşımın önerisiyle almış bulundum. Fakat beğendiğimi söyleyemem. Hem de hiç.

maybelline likit eyeliner

Maybelline ürünlerini, genel olarak seviyorum. Özellikle fiyat/performans oranında. Ancak tek hamlede istenilen koyuluk vermekte zorlanan ve 4-5 katta tatmin edici siyahlığı sağlıyorken de dağılma potansiyeli gösteren bir eyelinerın sevilecek pek tarafı yok. Hayal kırıklığı yaşadığım gibi hassas göz çevremle de pek anlaşamadı.

maybelline kullanan

Keçe ucu kalınca. Sevmediğim bir yanı da, kapattığınız anda kapağına bulaşan boya ile dolu oluyor ucu. Pek tabii ki bu da, hoş bir görüntü sağlamıyor. Siyah bir ambalaja sahip olsa, bunu daha iyi kamufle edebilirdi. Kolay temizlenmesi sanıyorum ki tek artısı. Makyaj temizleyici ile uğraştırmaması bir yana, suyla da hemen çıkabiliyor. Su ile ıslatılmış pamukta tek hamlede sonuç şu şekilde ;

keçe uçlu eyeliner


Kendilerini bol bol pratik sağlama amacı ile kullanmaya devrettim. Değinmeden geçemem dediğim son husus ise kokusu! Keçeli kalem formu, sadece görsel olarak değil koku olarak da benziyor. Evet, bir keçeli kalem kokusu var ve bu beni rahatsız eden diğer bir mevzu. Bendekinin rengi Noir Black ve fiyatı 17.5 Lira



2 yorum:

  1. Bu markayı kullanmayı bıraktım ama söylemeden geçemeyeceğim. Bu linerı ben de denemiştim, öyle bir sabitleniyordu ki anlatamam! Hatta videosu bile var, şaşırdım seninkinin öyle olmasına =)

    YanıtlaSil
  2. Bendeki mümkün değil akmadan durmuyor, acaba waterproof olanı da mı var bundan başka

    YanıtlaSil