Arama Kutusu

Kuru Ciltlere İçin Nemlendirici : La Roche Posay 'den

la roche posay kullanan

La Roche Posay - Toleriane Riche Krem



Daha önce Eczanemizde.Com Alışverişi alışverişimde yenilediğim Toleriane serisinden La Roche-Posay nemlendirici kremini keşfettiğim günden beri kullanıyorum. Memnun kaldığım için biter bitmez hemen yenileme ihtiyacı hissettim. Dermokozmetik ürünler, merakımı uyandırmakla beraber, son zamanlarda bu bağlamda  keşfettiğim her markayı ilgiyle takip eder hale geldim. Kuru ve yıpratıcı havalarda cildim daha hassas yapıya bürünüyor, bu da daha gerginlik ve rahatsızlık hissine dönüşmesine sebep oluyor. Toleriane Riche serisi, toleranssız ciltlerdeki yanma ve rahatsızlık hissini rahatlatıcı etkisi taşıdığı için, tercih sebebim oldu.


Düzenli olarak kullanıp, etkilerini sevdim. Hem de çok sevdim. Özellikle de yanak bölgem çok hassas ve kurumaya dönük. Uzun süreli kullanımımda, soğuk mevsim şartlardan oluşan yanma hissim büyük oranda azaldı. Bu açıdan çok başarılı bulduğumu söyleyebilirim.


Parfüm ve paraben içermiyor. Boyutu 40 ml ve fiyatı 44 Lira. Ara ara yapılan kampanyalarla, aynı serinin temizleyici sütü de hediye olarak beraberinde veriliyor. Denemenizi öneririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder