Arama Kutusu

John Frieda - Frizz Ease Saç Bakım Serumu

saç serumu

John Frieda Frizz Ease Creme Serum Overnight Repair Formula


Saç Serumu


Parasını hak etmeyen bir ürün nazarımda. Bir aralar her yerde önerilen serum olarak karşıma çıkınca, önüne bentler serilemeyen merakım, hemen denemem için baskı kurdu. Pek tabii gidip aldım.

Ya beklentim daha çoktu ya da benim saç tipime uymadı. Her neyse ne. Hiç memnun kalmadım. Yegane amacı olan 1 gecede saçları yumuşatıp onarıyor mu? Evet. Ama bu kısım, haticeye değil neticeye bakanlar için mühim. Benim için değil. Çünkü geçici olarak değil, kalıcı çözümlerden yanayım saç konusunda. Uzun süreli kullanımında memnun kalmadım ve ürünü bıraktığınız anda tekrar eski saç halinize bürünüyorsunuz. Yani size " -mış gibi " yapıyor.


john frieda frizz serum


Pompalı bir şişesi var. Rengi beyaz, yapısı losyon şeklinde. Tek sevdiğim husus sanırım ki kokusu. Gece serumu olduğundan, geceden saçlarıma sürüp sabah uyandığımda saçlarımda mis gibi kokusu kalıyor.


Fiyatı ederine göre pahalı. Boyutu 50 ml. ve 38 Lira'ya almıştım Rossmann mağazasından. Ancak etkisi ne yazık ki, beklediğimden çok düşük ve geçici bir çözüm olmaktan öte gidemiyor. Bir daha alıp kullanacağımı sanmam.



6 yorum:

  1. Baya başarılı bir blog her ne kadar benim gibi erkeklere hitap etmese de :)

    YanıtlaSil
  2. Yorumların beni hep gülümsetiyor, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. merak ettiğim bir üründü, ayrıntılı post için teşekkürler canım^^

    YanıtlaSil
  4. Ben de aldım ve hiç beğenmedim, duruyo öyle:)

    birdilimportakal.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Parasını hak eden bir ürün değil ne yazık ki, olmayınca olmuyor

    YanıtlaSil