Arama Kutusu

I love Cosmetics - Strawberries Milkshake Bubble Bath


I Love Cosmetics Strawberry Milkshake Duş Jeli


Bir kozmetik markam olsa idi, sanıyorum ki ona "I love Cosmetics" tarzında bir isim seçerdim. Basit ve net :)


Strawberries & Milkshake duş jelini Sevil mağazasında gördüğümde, çileksever bir bünye olarak satın almamam olacak iş değildi. .


Eh pek tabii ki de, alıverdim. Baştan belirtmeliyim ki, kokusu ve yapısı abartıldığı kadar değil. Özellikle kokusu üzerine abartı yazılar okudum yabancı bloglarda. Kendimi çilek tarlasında cirit atacağımı düşlerken, bunun bir ütopyadan ibaret olduğunu görmek birazcık heves kırıcı olmadı değil. Buram buram çilek kokmuyor yani. Eh elbette bir çilek edası taşıyor ama benim istediğim yoğunlukta değil. Ve biraz da yapay bir koku. 




Koku olayını bir yana bırakıp yapısına gelecek olursam, sıradan bir duş jeli formunda. Ne artısı, ne eksisi var. İki kullanım alanına sahip. Hem dolu dolu bir banyo köpüğü hem de bir duş jeli tarzında bir ürün. Banyomda küvete sahip değilim, ki olmayı isterdim orası ayrı mevzu, bu sebeple "bubble bath" olarak değil, sadece duş jeli niyetine kullanıyorum. 

Bu duş jelinden başka bir çeşidine ve iki vücut kremine de sahibim. Krem konusunda çok daha başarılı olduğunu düşünüyorum. Hatta öyle ki, kremlerine bayıldım. Onları daha sonra inceleyeceğim o ayrı, ama merak ettiğim, I Love Cosmetics gibi üne sahip olan ve henüz Türkiye'de satışına denk gelmeyip merakla beklediğim Soap&Glory 'nin Clean On Me duş jeli de mi yersiz bir abartıyla süslü !?

Ürünün boyutu 500 ml. Kullan kullan bitmez doluluğunda. Fiyatı ise yurtdışındaki satış rakamından katbekat ederinde değil, birazcık üstünde. Yurtdışı fiyatı 8$, Sevil mağazasında ise 17.50 Lira.


8 yorum:

  1. gul_se25/2/12

    bende bir soap&glory hastasıyım.bir çok ürününü kullandım..özellikle body mistlerine aşığım ebaydan cok alırdım.Ama şimdi yasak yüzünden alamıyorum..Sen nasıl temin ediyorsunuz :)

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç temin etmedim ki soapglory ürünlerini :) O markanın da methini duydum, eğer bunun gibi çok da harika değilse meraklanmam boşa şeklinde serzeniş benimkisi.

    YanıtlaSil
  3. Soap&Glory, kesinlikle abartildigi kadar var. Ben de son zamanlarda kesfettim kendisini, ozellikle sampuani ile ask yasiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. gul_se26/2/12

    evt berre'ye katılıyorum.Bende duş jellerini,butterlerini ve body mistlerini kullandım cok güzeller.içerikleride kimyasal yönünden oldukça az.Berre sen hangi şampuanını kullandın acaba? ve nerden temin ediyorsun?

    YanıtlaSil
  5. Adsız27/2/12

    yılbaşından önce gratis'ten aynı markanın lime yani misket limonlusunu almıştım set olarak. sette krem, dudak parlatıcısı ve duş jeli vardı. tek memnun kaldığım ürün parlatıcıydı :)

    YanıtlaSil
  6. Umarım TR'ye gelir de deneyebilirim Soap&Glory ürünlerini :)

    YanıtlaSil
  7. Gratis'te satıldığının farkında bile değilim :) Teşekkürler bilgi için. Dudak parlatıcılarını merak ettim :)

    YanıtlaSil
  8. İsim gerçekten çok güzel:) Net ve istediği etkiyi veriyor:)

    YanıtlaSil