Arama Kutusu

Eczanemizde.com / Online Eczane Alışverişi

online eczane alışverişi
Online Eczane Alışverişi
Eczanemizde Com sitesiyle serüvenim, yeni ürünler eklenerek devam ediyor. Hem hızını hem güvenirliğini sevdiğim bir site olması bir yana, ilgi duyduğum dermo-kozmetik ürünlere olan merakım da giderek artıyor.

Bioderma 'nın Node G serisini kullandığım zaman, çok memnun kaldım ancak bu sıra Node S serisinin kuru saçlar için olanını almak istedim. Kötü hava şartları saçlarımı da etkiledi zira. Düzenli olarak kullanınca etkilerini muhakkak yazacağım. Eczanemizde.com'da 1Alana1Bedava kampanyası epeydir var. Kaçırmayın derim.



online eczane siteleri
Online Eczane Alışverişi

Organix markasını seviyorum.Kız kardeşim için, Moroccan Argan Oil şampuanını aldım. Her ne kadar Mua (makeup alley sitesi) yorumları kötü de olsa, boyalı saçları her zaman hüsrana uğratan Organix'in işlem görmemiş saçlar için biçilmiş kaftan olduğu düşüncesindeyim. Tecrübeyle sabittir. Son olarak da, biten La Roche-Posay nemlendirici kremimi yeniledim. Yanında minik boy temizleme sütü kampanyalıydı.


Bunlardan hariç, Flormar 'ın makyaj çantası ve Sebamed ürünlerini hediye olarak eklenmiş.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder