Arama Kutusu

Down Under Natural's Ürünleri: Nude Şampuan + Saç Kremi

nude kullanan

Down Under Natural's Ürünleri : Nude Şampuan Nude Saç Kremi



Nude Şampuan ve Nude Saç Kremi,  içerik yönünden doğal olan saç bakım ürünlerinden birisi. Live Clean serisini severek kullandığımı bahsetmiştim. Hatta yazdıklarıma toplu olarak bakınmak isteyenler buradan göz atabilir. 


Live Clean ve Down Under ürünlerinin ithalatını yapan firman Selen Kozmetik. Firmanın yeni bir ürünü daha! Şampuan konusunda pahalı ve SLS gibi zararlı kimyasalların cirit attığı ürünleri rafa kaldırmaya başladım. Ve anladım ki, ben daha seçici davranınca saçlarım da bunun karşılığını veriyor.


down under kullanan


Bitkisel her üründe olduğu gibi şampuanda da sabırlı olmak ve düzenli kullanımda etkilerini değerlendirmek daha doğru. İlk yıkamada "muhteşem" etkisini veren şampuandan kaçmak gerek. Zira öyle şampuanların, silikon içerikli oldukları aşikar.


down under natural kullanan


SLS yani Sodyum Lauryl Sülfat içeriği olan şampuanların saçları döktüğü bir gerçek. Hatta bu konuda daha çok ayrıntıyı, ilgiyle takip ettiğim Kimyasanal adlı siteden bakınabilirsiniz. Isırgan otu, siyah çay ve kaolin kili içeren Nude Hacimlendirici Şampuanı  ile bambu ve soya proteini içeren Nude Nemlendirici Saç Kremini deneyip etkilerini görmek için sabırsızlanıyorum.


* Bu arada, saç deyince aklıma Tangled geliyor, izlemesi en keyifli animasyonlardan biri. Yapım aşaması 6 yıl süren bu filmi izlemeyi unutmayın. Saç konusunda rakip gördüm bi an kendisini. Huh!




* Tanıtım Ürünüdür.

3 yorum:

  1. selam,
    bayıldım ben bu bloğa ...takipdeyim
    ne güzel bir kutu .üründen çok kutuyu beğendim.:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. bayıldım
    ilk gördüğüm an alıcam

    YanıtlaSil
  3. @chfashiontrend, teşekkür ederim :) Evet sepet pek şeker.

    @franchising, almalısın kesinlikle :)

    YanıtlaSil