Arama Kutusu

Deborah Milano Ruj

deborah kullanan

Deborah Milano - Rossetto Light Creator


Debırah Ruj No 01


Watsons mağazasındaki bir alışverişim sırasında edindiğim Deborah rujun rengini çok sevdiğimi söylemeliyim. Renk skalasında  mürdüme hafif çalan koyu bir pembe tonu gibi dursa da, aslında daha çok kırmızıya dönük ve canlı bir ara ton. "Prizma dudaklar" sloganı ile bahsi edilen ise, içindeki büyüklü küçüklü gümüş simlerden başkası değil.

deborah kullanan


Simli rujlarla aram çok olmamasına rağmen, bu konuda bana bir rahatsızlık yaşatmadı, uzun süre dudaklarda kaldığında dahi bulaşma derdi ile uğraştırmadı.. Ne sürümünde ne gün içindeki duruşunda. Ama internet sitelerinde araştırdığımda, bu ruj için "yanar döner" ifadesinin kullanıldığını gördüm. Külliyen yalan. İçindeki simler tek renk (gümüşi) tarzında olduğundan, yanardönerlik katmıyor ruj formuna. Sadece daha parlak bir görüntü veriyor. Nemlendirmesi son derece güzel diyebilirim. İsmi neden "light" konulmuş bilemem. Belki rengindeki ışıltısı yüzündendir ancak yapısı yüzünden ise, bana yapısı o kadar hafif bir ruj formu gelmedi.

(Flaşsız çekim)
deborah milano kullanan
(Flaşlı çekim)
deborah milano


İkinci fotoğrafta, içerisindeki simleri daha rahat fark edebilirsiniz. Ama dikkat ederseniz, rujun sürülen yerinin dışına bulaşma yapmadığını görülüyor. Bu da daha rahat bir kullanım sunuyor, bu konuda beğendiğim gibi rengini de çok kullanışlı buldum. Ambalajı parlak bir lila renginde. Rujun numarası ise 01. Hatırladığım kadarıyla fiyatı da 27 Lira olması gerek. Ancak 2 ürün alımına hep bir hediye ürünü olduğu için, bu seferki alışverişimin yanında, (kaybettiğimi üzülerek fark ettiğim) fırınlanmış allık da beraberinde gelmişti. (Umarım bir gün bana bir sürpriz yapar ve kaybolduğu yerden odamın çekmecesine doğru süzülür.)

deborah kullanan
Watsons dışında sanıyorum ki Gratis mağazalarında da standı var. Hatta bazı online alışveriş sitelerinde de denk geldim ancak henüz online olarak Deborah Milano ürünleri konusunda bir deneyim yaşamadığımı hatırlatmak isterim.



4 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL RENKLER CANIM .



    http://sonsuzadekyanlz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. acaba gündüz makyajı için uygun mu? Yanardöneli değil de sadece simli olması abartı durur mu?

    Gidip bakmadan tavsiyelerini alıyım dedim :) Rengi çok güzellllgüle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. Simleri abartı değil, bu yüzden seviyorum zaten :)
    Teşekkür ederim, mutlaka denemelisin

    YanıtlaSil