Arama Kutusu

Davidoff Cool Water Parfüm Yorumu

parfüm blog

Davidoff Cool Water For Women



Parfüm Yorumu


Davidoff 'un erkek versiyonunu daha ferah ve başarılı bulduğum Cool Water parfümü her ne kadar "floral-aquatic" diye lanse edilse de çiçekten ziyade meyve yoğunluğunun hissedildiği bir parfüm.

Gerçek olan şu ki, orta şeker kıvamında seviyorum bu kokuyu. Mavi ve tatlı minik şişesi insanda oldukça ferah,temiz ve tazecik bir koku olduğunu düşündürse de, sürpriz yapmayı seven Cool Water ferahlıkla sulu meyveler arasında gidip gelip, meyvelerde karar kıldığını fark ettiren bir tat.

Tropik meyve kokularının ağırlıkta olduğu ama buram buram da şekerli-meyve olmayan, plaj havasını da küçük şişesine sığdıran bu kokuyu, özellikle genç kızlara daha çok yakıştırdığımı söyleyebilirim.

Abartısız bir koku, sakince sayılabilir. Ancak şişesinin lanse ettiği "sportif" kokuyu yeğlerdim. İlk koklandığında sert ve ferah hava veren Kenzo L'eau Par tazelediğinde değil, beklentileri karşılamayabilir. Meyvelerin hissedilir oranı yapış yapış oranda olmasa da oldukça kendini hissettiren şımarıklığında. Koku tenime yerleştikten birkaç saat sonra, başta bahsettiğim çiçeksi dokunuşu hafifçe hissedebiliyorum.

parfüm blog


Parfüm posterindeki hanım kızımız gibi dalgaların arasındaki buram buram deniz kokusuyla gelen tazeleyici damlalar değil de tropik adada gittiğinizde güneşten kavrulan bedeninizle meyve ağaçlarının arasında gezinmek gibi. Plajın kokusunu ve varlığını alabiliyorsunuz ama tam olarak denizin serinliğinde değilsiniz.

Kalıcılığı çok başarılı. Gün boyu kalıcı olmasının yanında ertesi sabaha burnunuzda Cool Water kokusu ile güne merhaba demeye eşlik edecek kadar.

Bendeki 50 ml. Ancak fiyatını hatırlayamıyorum. Parfümerilerden 100 ml boyutu 175 liraya bulabilirsiniz.

5 yorum:

  1. wonderful post honey!!! =D
    great style
    xoxo

    YanıtlaSil
  2. ben de erkek olanın ferahlıgına kanıp denemeden online almıştım ama o kadar ferah değildi sonbaharlık :)

    YanıtlaSil
  3. Aynen :) O kadar "ferah" çizgisi yok.

    YanıtlaSil
  4. yazını görünce ben de yorum eklemek istedim.şu an kullandığım ve bitmekte olan parfüm..dediklerine katılıyorum..göründüğü kadar ferah olsa daha da severdim..mağazalarda yüksek fiyata satıyorlar ben free shoptan 110 tl aldım

    YanıtlaSil
  5. Göründüğü gibi ferah değil :) Aynen

    YanıtlaSil