Arama Kutusu

Çekilişimin Sonucu

blog-hediye-cekilisleri

Çekilişime katılan her bir üyeye teşekkürler :) 

Dün sonucunu bildirecektim ancak çatkapı gelen misafirlerin koşturmacasından fırsat bulamadım. Katılımcıların bütün haklarını tek tek yazarak doğru bir şekilde yapmaya özen gösterdim.


blog-hediye-cekilisleri

blog-hediye-cekilisleri

Kazanan kişi, 467 hak arasından 92. sıra ile Betty Boop kullanıcı ismi ile Betirella oldu :) Tebrikler, Blogu da varmış, buradan ulaşabilirsiniz. 

Çekilişlerin arasını çok uzatmadan, sık sık yapma düşüncem var. Takipte kalın...

blog-hediye-cekilisleri

4 yorum:

  1. ayy cok sevındım betırellanın kazanmasına :) tebrıkler :)) sevgıler miskinkek artık baska bı cekılıse bana cıkar umarım:)

    YanıtlaSil
  2. betiiibetii betirelllaaaaa :) cok şanslıyımm :)

    YanıtlaSil
  3. kazanan şanslıymış
    hayırlı olsun...

    YanıtlaSil