Arama Kutusu

The Body Shop Tahta Tarak ve Deodry Alışverişim

The Body Shop Tahta Tarak ve Deodry Alışverişim

the-body-shop-tahta-tarak-deodry-alisverisim
The Body Shop Tahta Tarak ve Deodry Alışverişim


The Body Shop 'tan favorin nedir derseniz, gözüm kapalı DeodDry Stick 'leri derim. Her gün kullandığım süre zarfında çok memnun kaldım. Bir hayli uzun ömürlü olmasına rağmen , her güzel şeyin bir sonu vardır neticede. Hal böyle olunca, biten ürünümün yenisini almak üzere, (Ankara vakitlerimdeyken) Ankamall TBS 'nin yolunu tutmaya başladım. Üstelik Bioderma rollon'u da almışken, bu maymun iştahlılık neden diye sormadan da edemedim kendime.


Cevapsız sorularımı her zamanki gibi erteleyerek, kokusunu ve yapısını sevdiğim Fresh&Floral 'ımı aldım. Ancak o kadar ürün ve koku arasından, buna ilaveten bir de tahta tarakla çıkmanın başarısı da ayrı bir mevzu.


The Body Shop 'un dikkatimi çeken bir noktası ise hala internet satışına başlamamış olması. Ama sitesine göz gezdirdiğimde, kargo ücreti alıcıya ait olmak üzere telefonla sipariş aldıklarını okudum. Mağazalarının telefon numarasına ulaşarak da alışveriş yapabilirsiniz.


Her ikisinden de memnunum. Tahta tarak işime çok yaradı doğrusu. Dişlerinin formu itibari ile saça en az zarar veren tarak olduğunu söyleyen satış görevlisinin de notunu iletivereyim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder