Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #8

bitenler-kulubu


Bitenler Kulübü 'mde Bu Hafta ;

1) La Roche Posay - Toleriane Riche : Daha evvel bir hayli miktarını bitirmiş olduğumu şurada belirttiğim kremin son damlasını da uğurlamış oldum. Kış aylarında karma olan cildim fena bir kuruluk gösteriyor. Kış zamanı için favori kremlerinden biri.


2) Elizabeth Arden - Visible Difference Refining Moisture Cream : Popüler kremlerin her zaman iyi olmadığını denemiş oldum. Daha önceki bu yazımda, etkisini uzun süreli kullanımda anlaşılacağını dile getirmiştim. Nihayetinde bitebildi, bu kadar uzun vadede bitmesinin tek nedeni, çekilemez kokusu!  Ve şimdi gönül rahatlığıyla yazabilirim ki, etkisi vasat altı. Çok çok kötü sayılmasa da ününü hakeden bir krem değil. Piyasada daha iyi muadilleri varken, bir daha satın almam. Benim anlamadığım ise, koku konusunda neden Elizabeth Arden bu denli berbat ötesi olduğu bir kreme imza atmış. Kaldı ki zibilyon tane parfümün de üreticisi bir marka. Şaşırtıcı bir hal.


3) Avalon Organics Şampuan : Malum artık yurtdışı alıverişi kozmetik konusunda yasak. Bu şampuanı da bir daha alamayacağım için üzülenlerdenim. Oldukça sevdiğim ve güvendiğim bir marka oldu. Son şişesiyle beraber son damlası da ebediyete uğurlandı.



4 yorum:

  1. bikaç gn önce ben de bitenler klubumu ugurladım :))

    bayılıyorum bu postlara..

    YanıtlaSil
  2. :)) Darısı bitmeyenlerin başına

    YanıtlaSil
  3. Adsız19/3/12

    merhaba canım,yazılarını düzenli okuduğumdan şampuanı ne kadar sevdiğini biliyorum ,bugün bir aktar tarzı markette bu şampuanı görünce direk aldım ve sana söylemeyi aklımın bir köşesine yazdım:D
    http://bitkisel.net/urun/avalon-organics-biotin-b-complex-thickening-shampoo-hacim-veren-sampuan-400ml.aspx

    çok mu pahalıya satıyorlar bilmiyorum ama istanbul bakirköyden ya da netten alabilirsin :)

    takipteyim:)
    luzumsuzisleruzmani

    YanıtlaSil
  4. @luzumsuzisleruzmani, verdiğin siteyi ilk kez keşfediyorum sayende :) Elimdeki şampuanları eritir eritmez, keşfe çıkacağım site üzerinden. Çok teşekkürler! :)

    YanıtlaSil