Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #6

bitenler-kulubu

Bitenler Kulübü 'mde Bu Sefer ;

Biten ürünlerimden 1 numaralı olan ürün, market raflarında ve kozmetikçilerde kolayca bulunabilen Parmex Aseton 'un mor şişesi. Acaba daha etkili bir aseton keşfedebilir miyim diye deneme maceralarına girişsem de, dönüp dolaşıp yine Parmex Aseton alıyorum. Kokularını sevmiyorum, her ne kadar parfüm eklenerek keskin aseton kokusunu örtmeye çalıştığını iddia etse de, bu konuda başarısız. Özellikle yarılandıktan sonra daha fark ediliyor. Fakat oje çıkarması iyi.


2 numarada Elf 'in Cream Eyeliner diye tabir ettiği fakat kurumasına çare bulamadığım bir jel eyeliner. İnglot Duraline denilen bir zat-ı muhteşem var imiş, bu tarz kuruyan ürünlerin imdadına yetişiyormuş, ancak sevmediğim bir eyeliner olduğu için, bu fırsatı kendilerine vermek istemedim. Kuruyana kadar kullandım. Fiyatına nazaran iyi ama yeterli değil. Ben istediğimi bulamadım. Kuruyarak bitmesine de sevinmedim değil.


En son sırada bitirip 3 numaraya etiketlediğim ürün ise, neredeyse 1 yıl önceki yazımda uygun fiyatlı aldığım bir göz makyajı temizleyicisi olan Roc - Eye Makeup Remover. Hassas gözleri bir gram yakmıyor, bu yönünü çok seviyorum. Ama kullandıkça sevmediğim bir yönünü keşfettim. Özellikle de kış aylarında daha hissedilir bir durum bu. Kuruya dönük karma cildimde ne zaman kullansam gerilme hissettim. Bu da eksi bir özellik.



Biten ürünlerimin verdiği huşu içinde olmanın keyfindeyim.
bitenler kozmetik

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder