Arama Kutusu

Suya Dayanıklı Göz Makyaj Temizleyicisi

makyaj

Biotherm Biocils Waterproof Eye Makeup Remover



Göz makyaj çıkarıcısı olan Biotherm Biocils, yağ ve silikon kısımdan oluşan 2 fazlı bir yapıya sahip. İçeriğinde ilk dikkatimi çeken, sudan sonraki madde olan "Cyclopentasiloxane". CPS kısaltmasıyla da bilinen bu madde, silikon  bazlı olduğunu ve çıkarıcının silikon yapısına ortaklık ettiğini öğrendim. Daha çok şampuanların arkasında sıklıkla gördüğümü itiraf etmeliyim. Hatta şaçlar için de zararlı maddelerden biri. Araştırmalarım sonucunda gördüm ki tümör oluşumuna ve beyin başta  olmak üzere sinir sistemine varana kadar pek çok hasara yol açabileceği endişesi taşınan maddelerden biri olduğu görüşü yaygın. Bu biraz beni korkuttu.

makyaj

Son zamanlarda kullandığım ürünlerin içerik kısımlarını da önemser oluşum, bitmek üzere olan ürünümü yenilemeyeceğim sonucu olarak doğdu. Biotherm ürünlerini bu zamana kadar severek kullandım. Pek çok kozmetik ürününde zararlı ve tehlikeli içerik mevcut ancak özellikle bakım ürünlerine daha itinalı davrandığımda, cildimin de daha canlı ve gözle görülür farklar yaşadığına şahit oldum.

makyaj
(Çalkalanmış hali)

Tekrarını almayacağım bu makyaj çıkarıcısının fiyatı 56 ile 60 Lira arasında değişiyor. Ancak ben bunu kofre olarak aldığımdan, çok uyguna geldi. İçinde nemlendirici kremleri ve köpük temizleyicisi de beraberinde olan buradaki kofre setinin benzeri idi. Fiyatı 50 küsür lira. Sevil online alışverişimin birinde edinmiştim.

makyaj

Parfümlü bir ürün. Kokusu hafif ve taze çiçekler gibi. Performansı çok iyi. Çalkalayıp bir miktar pamuğa döktükten sonra, gözlerimin üzerinde biraz bekletmem ile ne var ne yoksa silen cinsten,üstelik bunu hızlıca yapıyor. Gözleri zerre yakmıyor. Performansını görüp değerlendirmek isteyenler için gelsin son fotoğraf.

makyaj nasıl çıkartılır

2 yorum:

  1. Bende Bioderma kullaniyorum normalde, bu ara Rossmann-Rival de Loop dan yagsiz cikarticinin kücük deneme boyunu aldim, oda güzel sayilir ; )

    YanıtlaSil
  2. rival de loop henüz denemedim, ama merak ettim :) Bakınacağım muhakkak.

    YanıtlaSil