Arama Kutusu

Tchibo Online Alışverişim

tchibo-online-alisveris-yapanlar

Tchibo Online ile yaptığım yeni alışverişimden de yine çok memnun kaldım.


Artık uzunca bir süre Ankara'da değilim. Bu sebeple, Tchibo'nun internet sayfası daha işime geliyor. Dekoratif ürünlerden tutun da giyim ürünlerine varana kadar pek çok ürün mevcut. Geçtiğimiz haftalarda da "Büyük Kış İndirimi" yapması ayrı bir güzellik. Verdiğiniz siparişi kolaycacık takip edebiliyorsunuz. "Sipariş Takibi" kısmında, kargo bilgisini başka bir siteye (kargoların kendi sayfaları gibi) tıklamadan izleme imkanı var. Siparişiniz geciktiğinde ise size e-mail ile bilgilendirme yapılıyor. Hızlı ve güvenilir bir sistemleri var.




tchibo-online-alisverisim


Büyükçe bir koli içerisinde gelen ürünlerimin bir kısmını ne yazık ki fotoğraflayamadan kaldırdığım için gözükmüyor.. Aldıklarımdan en hoşuma gideni plastik ve kocaman olan beyaz top, nam-ı değer Sütyen Yıkama Topu. Emniyet kilitli ve hassas iç çamaşırlarınıı yıkamak için oldukça pratik. Normal satış fiyatı 19.95 Lira, fakat şu anda küçük bir indirim ile 16.95 Lira (Küsüratlardan nefret ediyorum, 0.05 kuruş ne gibi bir heyecan yaratabilir ki !? ) Her neyse, ürün hoşuma gitti ve kolaylık sağlıyor çamaşır yıkamada.


tchibo-sutyen-yikama-topu

 Ürünün arka kısmında, kullanma şekli yazılı.

tchibo-sutyen-yikama-topu


Bir diğer aldıklarımdan biri ise, sımsıcacık bir şal. Atkı tarzında ve ismi "Örgü Şal Lila" olarak geçse de rengi lila değil koyu mor. Oldukça hoşuma giden bu ürünü de 14.95 Liraya aldım.


tchibo sal atki


Fotoğrafını çekemediğim diğer giyim ürünleriyle beraber toplamda (peşin fiyatına 6 taksitle146 Lira tutan siparişimde kargo ücretsizdi. (Paypal ile ödeme alternatifi de mevcut)



Paketlemesinden, hızından ve kalitesinden memnun kaldım. 
Seviyorum seni Tchibo <3




2 yorum:

  1. ooo süpermiş bu yaa, örmeye değmez vallahi, 15lira ne demek :)
    bende avm ye gittiğimde bi bakim ama kesin bitmiştir :((

    sevgiler

    darkolivee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın.Ben artık Tchibo ya bakmaya korkuyorum, her hafta yenilik, çeşitlilik gel al beni diyor yani.

    YanıtlaSil