Arama Kutusu

Sevil Parfümeri Online Alışverişim

parfümeri alışveriş



sevil parfümeri alışveriş

Sevil Parfümeri Online Alışverişim

Sevil mağazasının internet sayfasından kozmetik namına yaptığım online alışverişten çok çok memnun kaldım, zaten Derinmor sitesiyle kardeş olduğu için güvendim. Toplamda 3 kez alışveriş yaptım. Zaman darlığından hepsini tek tek yazamamıştım, şimdi hepsini derli toplu olarak yazmak istedim.





sevil parfümeri alışveriş


Sevil Parfümeri 'nde almak istediklerimi bulunca, alışverişimi gerçekleştirdim. Son derecede memnun kaldım. Fiyatları yurtdışına göre pahalı ancak ülkemizdeki diğer mağazalara nazaran daha uygun. Üstelik Sevil Kart ile de biriken puanlar, laf olsun diye değil gerçek bir indirim sunmak adına. Sevil Kart,  internet sitesinden kullanılamıyor ne yazık ki. Yani aldığınız ürünlerle birlikte Sevil Puan gelmiyor ancak aynı orandaki puanı, mağaza fiyatlarından biraz daha uygun şekilde internetten edinmemizi sağlıyor. Bu konuyu, Müşteri Hizmetleri 'ne de danıştım, yakında kart-puan uygulamasını sitede de uygulamaya başlayacaklarını söylediler.


Sipariş verdikten 3 gün sonra kapımda idi. Kocaman simli altın renginde bir kutu içinde gönderildi. Gönderilen tester ürünler de ayrı hoşluk. Üstelik küçük bir problem yaşanınca da müşteri hizmetleri hem çok yardıma dönük hem de hızlı çalışması artı yanı.


Yaptığım bu alışverişimde edindiğim ürünleri, kullandıkça incelemelerini yapacağım ancak diyebilirim ki Sevil online sitesinden alışveriş oldukça keyifli.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder