Arama Kutusu

Eczanemizde.Com ile Dermozkozmtik Alışverişim

online eczane alışverişi
Eczanemizde Dermokozmetik Alışverişi


Günümüzde her şey bir "tık" la kapımızda. Online alışverişin, bu denli hayatımı kolaylaştırmasını seviyorum. Çünkü hem vaktimden zaman kazandırıyor, hem de güvenilir firmaların sağladığı eşsiz Müşteri Hizmetleri sayesinde alışveriş yapmak keyif verici.


İşte onlardan birisi de bu site ve ben de yeni bir alışveriş daha yaptım. Bugüne değin pek çok alışveriş sitesi deneyimlerimi baz alarak söylebilirim ki, Eczanemizde sitesi gerek hızlı geri dönümle, gerek müşteri odaklı satış politikası ile gönlümü fetheden favori sitelerimden birisi.


Kozmetikten sağlığa pek çok kategoride zengin bir içeriğe sahip. Fiyatları da sık sık düzenlediği kampanyaları ile gönül çelici. Bu seferki yaptığım alışverişimde, uzun süredir denemek istediğim La Roche Posay'ın hassas ciltler serisine ait ve içerisinde Shea Yağı olan tam kış mevsimine dönük bir nemlendirici krem. Düzenli olarak kullanıyorum ve kesinlikle sevdiğim bir ürün oldu. Fakat daha fazla ayrıntısını, tamamen bitirip kullandığımda yazmayı düşünüyorum. 


Feminsoft İntim Likit, bir genital bölge temizleme ürünü. Sabun içermiyor ve p.h değeri 4. Biliyorsunuz ki, genital bölge için sabun,duş jeli gibi ürünler kullanmak son derece zararlı. Genital bölgenin florasını bozuyor. Bunun için de bu tarz uygun ve kaliteli temizleme ürünlerini kullanmak gerekir. Çok memnun kaldım.Sürekli yenileyeceğim bir ürün.


Bioderma Sensibio Roll On, iyi ki de almışım dediğim bir deodorant roll-on. Kampanyası ile birlikte almıştım, 1 Alana 1 Bedava. Düzenli olarak kullandığım ve sevdiğim bir ürün oldu.


Özetle yaptığım her alışverişimdeki memnuniyetim giderek artıyor. Bu kolaylığın ve keyfin tadını çıkarmanızı öneririm. 




6 yorum:

  1. ben d buradan alışveriş yapmıştım, güzeldi ama kargom biraz geç gelmişti

    YanıtlaSil
  2. @kitten, kargo gecikmesi hususunda bir problem yaşamadım ama dediğim gibi her problemde hızlıca dönen müşteri hizmetlerine sahipler ki bu online alışverişin en olmazsa olması :)

    YanıtlaSil
  3. merve7/3/12

    ya ben eczanede sordum internetten alma aynısını yapabilirler dedi bende çok kararsızım ama 30 40 lira fark ediyo eczanelerde beni uyuz ediyo napsam bilmiyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Merve, ben şu ana kadar sahte bir ürünle karşılaşmadım. Ama dilersen bünyesinde bulunan markalardan almak istediklerini, markanın iletişim sayfasından daha doğru bilgiye ulaşabilirsin :)

    YanıtlaSil
  5. merhabalar blogunuzla bugün tanıştım :) iyi de oldu hemen hemen aynı ürünleri kullanıyoruz :)) Benim de bugün geldi kargom eczanemiz .com 'dan çok güzel çok uygun fiyatlı ürünler ama kargo sırasında biraz sorun var 1 hafta oldu daha şimdi geldi... Bana da beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ortak ürünleri kullanıyor oluşumuz ne kadar güzel :) Ben kargo konusunda bir sıkıntı yaşamadım, çok fazla online alışveriş yapıyorum, genel olarak diyebilirim ki sitelerin kargo hızları alışverişten alışverişe fark ediyor, bu durumda müşteri hizmetleriyle görüşmek daha doğru :) Sevgiler

      Sil