Arama Kutusu

Yunan Mitolojisinden Çıkan Vücut Sabunları : Fresh Line Sabunlar


Fresh Line Sabunlar


Yunan mitolojisinden esinlenen Fresh Line markasının, eşsiz kokulu vücut sabunları...

Panora Alışveriş Merkezi'nde tamamen tesadüfen tanıştığım Fresh Line 'ın, sanırım önümüzdeki zamanlarda daha da çok kaynaşacağım bir marka olacağı aşikar. Zira nefis kokuları, organik yapıdaki ürünleri ile beni benden almakta...


fresh-line-urunleri
fresh-line-sabunlari


Birbirinden iştah açan ürünler karışınızdayken, neyi alacağınıza karar vermenin seçimini yapmak oldukça zorlaşıyor. Renkleriyle göz alan ve kokularıyla insanı bağımlı hale getiren o güzelliklerin tümüne sahip olma isteği had safada olsa da, keşfime ilkin sabunlarla başlamak istedim. Sabunları, tıpkı adını sık duyduğum "Lush" markasının sabunlarında olduğu gibi, büyük kalıplardan gram gram kestirebiliyorsunuz. Tartılıp size fiyatı sunuluyor.


Kokularını en çok sevdiğim 2 sabunda karar kıldım. Turunculu olanın ismi "Ares" , bir diğer sarı-yeşil renktelerinin arasında olanın ismi ise "Apollo". Ancak itiraf etmek gerekirse favorim Ares. Hatta bu yüzden Ares'e iltimas tanıyıp, kalıptan daha çok kestirdim.


Sabun isimleri dikkatinizi çekti ise eğer, Yunan tanrılarından / tanrıçalarından geldiğini belirtmek isterim. Böyle olması, onları daha eğlenceli kılıyor bana kalırsa.


fresh-line-urunleri
fresh-line-sabunlari

Ares, "Stres giderici" kategorisinde olan bir sabun. Tarçın & portakal beraberliğinin bir ürünü. Kaldı ki benim en karşı koyamadığım kokudur portakal. Bu yüzden canlandırıcı etkiye sahip olan bu sabunu çok daha özel buluyorum. Bana duş sırasında yarattığı etki : "Enerji dolu ve neşeli bir gün beni bekliyor!"


fresh-line-urunleri
fresh line kullananlar


Apollo "Kas Rahatlatıcı" kategorisinde yer alıyor ve içeriğinde yeşil çay, avokado yağı,  shea yağı ve de keten tohumu yağı var. Bana duş sırasında yarattığı etki : "Ferah bir sabahın kokusunu hissedebiliyorum. Bugün taptaze bir gün!"


Son zamanlarda kozmetik sektöründe çok tartışılan Paraben maddeleri ürünlerinde yok. Bunun haricinde; PEG, SLS, TEA, silikon ve petrolatum da içeriğinde olmayan maddeler arasında.



Lush markasına göre, birazcık daha tuzlu olsa da fiyatları, inanın değiyor. Bu güzelliklerle aşk yaşamamanız mümkün değil!

4 yorum:

  1. çok cici görünüyorlar canım güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  2. Bende bayilirim sabunlara, Lush´in badem yagi,vanilya ve mangolusu favorim. Mutlu yillar ;)

    YanıtlaSil
  3. iştah kabartıcı sabunlar :D

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim hepinize :)

    YanıtlaSil