Arama Kutusu

Bitenler Kulübü #5

bitenler-kulubu

Bitenler Kulübü 'mde Bu Sefer ;


Bitenler Kulübünün bu haftaki ürünlerinden ilki, uzun süredir kullandığım ve bir o kadar uzun süre yenilemeyecek olmanın hüzünün taşıdığım, canım parfümüm Miss by Miss Sixty.


Parfümü, yurtdışından kozmetik alışverişleri yaptığımız o tatlı günlerin birinde almıştım. Aslında bu mevsim vakitlerine pek uymasa da, parfümleri mevsimsel olarak kategorize etmediğimden kullanmamazlık etmedim. Fazla kalıcı bir parfüm değil ama öylesine sevdiğim bir koku ki. Hakkında daha çok şey duymak istiyorum diyorsanız, sizi buraya alalım.


2. olarak ise, Vaseline markasına ait bir el kremi. Orta şekerin tam ortasında bir krem. Ne bir artısı, ne de bir eksisi var. Olsa da olur olmasa da olur kıvamında. 50 ml boyutu ile çantada kolay taşınangillerden.


En sonda sırasını alan 3. biten ürünüm ise, ayıla bayıla kullandığım durulanmayan saç kremim olan Live Clean*Argan Oil. Saçlarımda yarattığı etkisini sevdiğimden bittikçe tazeleme otomatiğine bağladım. Ancak en son Ankara semalarında gezinirken, Watsons'taki standında bulamamanın derin üzüntüsünü yaşadım. Artık sık sık Ankara'ya gidemediğimden satıcı görevliye sordum son bir ümit içinde, "hiç mi kalmadı" diye, lakin en sık tükenen ürünler zincirinin halay başı olduğunu söyleyince, kalbim tuz buz vaziyette ayrıldım.




Bağlanmak kötü şey!

11 yorum:

  1. maddelere bağlanmak kötü şey ama yenilere alışması an meselesi=)

    http://bcfashionblog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Adsız26/1/12

    arganoili çk merak ettim.nerden alabilirm?

    YanıtlaSil
  3. Başka marka argan yağı kullandın mı?
    Ben Josie Maran argan oil kullandım Sephoradan almıştım. Çok memnundum ama bitti :( aynısıyla devam mı etsem bilemiyorum..

    heshefashion.com

    Alttaki adreste Josie Maran Argan Oil hakkındaki yazımı da okuyabilirsin:

    http://heshefashion.com/2012/01/11/hair-care/

    YanıtlaSil
  4. @She, Hayır başka markanın argan yağını kullanmadım. Organix yeni Argan yağlı serisini çıkartmış, belki onlarla devam edebilirim.

    YanıtlaSil
  5. Argan yağı gerçekten işe yarıyor bende başka bir markanın argan yağlı saç serumunu kullanıyorum gerçekten etkili

    YanıtlaSil
  6. Adsız4/2/12

    Watsondaki argan yağı değilki, içinde yapış yapış birşey var

    YanıtlaSil
  7. @Adsız, argan yağı değil benim aldığım, argan yağı içeren durulanmayan sıvı saç kremi :)

    YanıtlaSil
  8. Lİve Clean Argan Oil ile ilgili çok olumlu yorumlar duydum. Sen de beğenerek kullandığını yazmışsın. Sadece Watson'da mı satılıyor acaba?

    YanıtlaSil
  9. Mor rimel, ben feci seviyorum bu ürünü <3 Ama önerdiğim 3 arkadaşımdan 1i beğenmiyor. Bu tarz ürünler biraz saça veya alışkanlığına da bağlı galiba :) Ama bir dene derim, doğal bir ürün olduğu için en azından saçına zararı dokunmaz :)

    YanıtlaSil