Arama Kutusu

Benefit Ampül Aydınlatıcı - Benefit Watt's Up!


Benefit Watt's Up Highlighter


Benefit Aydınlatıcı


Makyajda aydınlatıcıyı seven biri olarak, Benefit 'in yeni aydınlatıcı olan Watt's Up çıktığından beri merak listemin baş sırasında yerini aldı.

Temptalia , takip ettiğim ve sevdiğim blogların başında geliyor. Hal bu olunca, yeni çıkan ürünlerin incelemelerini büyük bir keyif ala ala izlemek bir yana, ürünlerin fiyat farkını da takip edebiliyorum. Benefit'in bu aydınlatıcısını tanıttığında içim o kadar kıpır kıpır oldu ki, çünkü okuduğum yorumlara istinaden tam da aradığım aydınlatıcının o olduğunu anladım.


benefit kullanan


Benefit'in, eğlenceli ambalaj ve isimlerle piyasaya sürdüğü ürünlerinin kalitesi genelde tartışa gelen bir mevzudur. Fiyatı pek de ucuz olmayan ürünlere değip değmediği hakkında yazılanlara pek çok yerde rastladım. Ancak benim bugüne kadar Benefit'in sahip olduğum ürünlerinin tekinden bile memnuniyetsizliğim oluşmadı. Bana göre, Benefit'i beğenmeyenler, kendilerine uygun ürünleri bulamayanlar diye düşünüyorum nedense.


benefit kullanan


Herneyse, bu aydınlatıcıyı alalı sanırım bir ay oldu olmasına ama "geç olsun güç olmasın" mantığını güden biri olmanın huşusu içinde, yeni fırsat bulabildim yazmaya.



benefit kullanan


Likit tarzında aydınlatıcıların severi olan ben, U dönüşü bu değişime şaşırarak, bu minik ampul görünümlü şekerliğe görür görmez vurulduğum için, Sephora mağazasında soluğu buldum. Artık sık sık gidemediğim ama her Ankara'ya gidişimdeki uğradığım Sephora mağazasını seviyorum. Diğer mağazalara nispeten, insanı daha rahat bırakıp ürünleri doya doya incelemeye müsade ediyorlar. Sanırım bu bağlamda iki mağaza favorim, 1) Gratis /Ankara Bahçelievler ve 2)Sephora Ankamall. Diğer mağazadaki satış elemanları gibi, en ufak bir ürünü incelerken "Akbaba"  edası ile saldırmıyorlar.


benefit kullanan
 (Süngeri fotoğraf öncesi kullandığım için ne yazık ki kirli)


Ambalajı bana Nars 'ın "The Multiple" ürünlerini hatırlattı. Hatta en çok, "Copacabana" olanına. Sephora'da bu 2'si arasında gidip gelmedim değil hani. Ancak satış görevlisinin yaptığı makyaj ile anladım ki, Watt's Up bana daha iyi oldu. Bir tarafında aydınlatıcı, diğer tarafında süngerli aplikatörünün olması ile de daha pratik taşıma ve kullanım kolaylığı veriyor. Ürünün boyutu 9.4 g/0.33 oz


Swatch Benefit Aydınlatıcı - Swatch Benefit Watt's Up Highlighter
swatch benefit

Benefit  Watt's Up incelemelerimi toparlayacak olursam diyebilirim ki,

Artı Özellikleri : 


+++ Şampanya renginde, cildiniz hangi alt tonlu olursa olsun kaldırabilir.

+++ Ambalajının diğer ucunda bulunan süngerli aplikatörü, hem güzel dağıtıyor hem de pratik kullanım sunuyor

+++ Kremsi/pudra kıvamda olması daha natürel bir görüntü sağlıyor.

+++ Ağır bir yapısı yok.

+++ Verdiği ışıltı ile sim bombardımanı yaratmıyor. Dengeli bir aydınlık sağlıyor.

+++ Boyutu ufak, çantada taşıması kolay, ambalajı şirin.

Eksi Özellikleri :

--- Tek negatif yanı fiyatı. Sephora'da 99 Lira. Yurt dışı fiyatı 30$.


benefit kullanan

2 yorum:

  1. Bayıldım harika görünüyor :) güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
  2. Outlet makeup, çok geç farkına varıyorum yorumuna, çok teşekkür ederimmm :)

    YanıtlaSil